اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلزن تیم فوتسال علیصدر همدان مطرح کرد

علیصدر همدان از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسالی ایران

گلزن تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: تیم علیصدر همدان یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران است که همدلی، اتحاد و صداقت مسئولان باشگاه و بازیکنان آن به خوبی قابل لمس است.

علیصدر همدان از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسالی ایران

فرشاد دیزجی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دو سال است در تیم فوتسال علیصدر توپ می‌زند، افزود: خوشحالم در تیمی عضو هستم که حاشیه‌ها کمترین تأثیر را در روند این تیم داشته و دارد.

وی از تلاش بسیار مسئولان باشگاه علیصدر برای رشد فوتسال در استان سخن گفت و ادامه داد: حضور چند بازیکن بومی در این تیم نشانگر اهمیت موضوع برای دست‌اندرکاران این باشگاه است.

گلزن تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: شرایط موجود در این باشگاه به گونه‌ای شده که در تیم فوتسال علیصدر شاهد کمترین حاشیه و مسائل غیر فنی باشیم.

وی اذعان داشت: تیم علیصدر همدان یکی از بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فوتسال ایران است که همدلی، اتحاد و صداقت مسئولان باشگاه و بازیکنان آن به خوبی مشهود است.

دیزجی در مورد وضعیت تیم علیصدر در رقابت‌های امسال لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: امسال بعد از قهرمانی در لیگ دسته 2 سعی شده تا ضمن حفظ شاکله اصلی تیم، بازیکنان جدیدی نیز اضافه شوند تا حضور پرقدرت‌تری را در لیگ دسته یک شاهد باشیم.

وی در مورد عملکرد تیم علیصدر در دور رفت مسابقات ابراز داشت: در دور رفت با مصدومیت و محرومیت‌های زیادی مواجه شدیم، به طوری که تقریباً در هیچ یک از بازی‌ها صد در صد بازیکنان را در کنار هم نداشتیم.

گلزن تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به اینکه تمرینات تاکتیکی و مسائل روانی در تیم باعث شد تا وضعیت علیصدر رفته‌رفته بهتر شود تصریح کرد: در دور رفت مسائل زیادی برای تیم علیصدر به وجود آمد اما با تلاش کادر فنی ضمن ارتقای تاکتیکی تیم، مسائل روحی و روانی بازیکنان نیز بهبود یافت.

وی با ابراز خرسندی از اضافه شدن دو بازیکن جدید در نیم‌فصل به ترکیب تیم علیصدر عنوان کرد: ضمن رفع نقاط ضعف‌، برای بهبود کار تلاش بیشتری را خواهیم داشت.

دیزجی در مورد بازی هفته قبل تیمش برابر تیم کاشی نیلواصفهان اضافه کرد: بازی هفته قبل ما در اصفهان یکی از بهترین مسابقات این فصل علیصدر بود، زیرا در نبود چند بازیکن اصلی تیم تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بودیم.

وی که در این بازی موفق به ثمر رساندن سه گل از پنج گل تیمش شده بود، یادآور شد: در این بازی توانستیم به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کرده و در شرایطی که به راحتی برنده بازی بودیم نتیجه را با تساوی عوض کردیم.

گلزن تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه باز هم مصدومیت و محرومیت بازیکنان علیصدر در بازی برابر پرسپولیس وجود دارد، گفت: بازی فردا برابر تیم پرسپولیس برای ما بسیار اهمیت دارد و باید باز هم بدون پنج بازیکن اصلی به میدان برویم که امیدواریم بتوانیم شکست‌ناپذیری خود را حفظ کنیم.

وی افزود: تیم پرسپولیس برای انتقام شکست سنگین دور رفت برابر ما به میدان می‌آید و جایگاه هر دو تیم در جدول باعث خواهد شد تا هر دو تیم برای کسب پیروزی و نتیجه برابر هم صف‌آرایی کنند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین علیصدر همدان و پرسپولیس بهزیستی تهران را میرهادی اسماعیلی (سرداور)، علی حاتمی (کمک‌داور)، انور ابراهیم‌پور (داور سوم) و حسن‌رضا رحیمی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر کار داوران برعهده محسن نجفی خواهد بود.

تا پایان هفتم دوازدهم تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 15 امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم جدول قرار گرفته است و تیم پرسپولیس بهزیستی تهران در همسایگی این تیم با 17 امتیاز در جایگاه پنجم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر روز جمعه 27 دی‌ ماه از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم پرسپولیس بهزیستی تهران پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول