اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فوتسال همدان افتخار ورزش استان شد

علیصدر همدان رکورددار 6 بازی بدون باخت در لیگ دسته یک

تیم فوتسال علیصدر همدان نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک موفق شد در 6 بازی اخیر شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند و 240 دقیقه طعم باخت را نچشد.

علیصدر همدان رکورددار 6 بازی بدون باخت در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتسال علیصدر همدان که تقریباً چهار سال از لیگ استانی شروع به تیمداری کرده با استفاده از توان بومی و تجربه مربیان استان سعی دارد موفقیت خوبی داشته باشد.

بعد از 2 سال حضور موفق در لیگ دسته دوم و هر 2 سال حضور تا مرحله پلی‌آف باعث شد تا تیم علیصدر با تجربه خوبی با قهرمانی در تابستان امسال در این لیگ یک، جواز حضور در لیگ دسته بالاتر را به دست بیاورد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته دوم با قهرمانی و اقتدار راهی لیگ دسته یک فوتسال ایران شد و باید در این لیگ با تیم‌های قدرتمند و با تجربه دست و پنجه نرم می‌کرد و خود را در نخستین حضور در سطح بالای فوتسال ایران محک می‌زد.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

حضور علیرضا خسروی از مربیان توانمند فوتسال ایران که در فصل قبل به عنوان مشاور مدیرعامل در کنار علیصدری‎‌ها بود با توافقی که داشت سکاندار این تیم در سطح لیگ دسته یک شد.

همدانی‌ها که بعد از حدود 15 روز استراحت خود را برای جدال سخت و طاقت‌فرسا در سطح بالای فوتسال ایران آماده می‌کردند در هفته‌های ابتدایی دور رفت موفقیتی را به دست نیاوردند و نتوانسته شروع خوبی داشته باشند.

شاگردان خسروی در پنج هفته نخست دور رفت تنها چهار امتیاز کسب کردند و بعد از هفته ششم بود که موتور این تیم در کسب نتایج روشن شد و توانستند عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشند.

در سه بازی پایانی دور رفت نیز با دو پیروزی و یک تساوی هفت امتیاز ارزشمند را کسب کردند.

در تعطیلات نیم‌فصل با جدایی مسعود حمیدی دو بازیکن جدید به ترکیب علیصدری‌ها اضافه شدند و مهرداد صادقی و علی تسلیمیان پیراهن این تیم را در دور برگشت به تن کردند.

با شروع دور برگشت بعد از یک هفته استراحت در هفته دهم شروع طوفانی همدانی‌ها شروع شد و موفق شدند در نخستین بازی تیم پرمهره و صدرنشین برنا خوزستان را در خانه با حساب پنج بر 2 شکست دهند.

کسب 2 تساوی متوالی در هفته یازدهم و دوازدهم باعث شده تا علیصدر به یک رکورد خوب دست یافته و موفق شده با شرایط و مشکلات سر راه، 6 مسابقه را بدون شکست پشت سر بگذارد.

تیم علیصدر همدان در گروه خود توانسته با به ثمر رساندن 36 گل بعد از پرسپولیس تهران بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهد و برای فوتسال همدان افتخار بزرگی را کسب کند.

شاگردان علیرضا خسروی پنج هفته فرصت دارند تا برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول تلاش مضاعفی را در دستور کار داشته باشند و با این روند رو به رشدی که به دست آورده می‌توانند برای حضور در پلی‌آف برنامه داشته باشند.

 

در هفته اخیر و بعد از تعطیلات بین فصل مصدومیت و محرومیت بلای جان علیصدر شده و هر بازی دور برگشت در نبود بازیکنان اصلی به خصوص وحید شانه‌ای کاپیتان با تجربه خوب به این موفقیت‌ها دست پیدا کرده است.

حالا باید منتظر شد تا بازیکنان مصدوم تیم بهبود کامل پیدا کنند و با اضافه شدن به ترکیب اصلی تیم علیصدر سهمی در موفقیت این تیم که نماینده شایسته‌ای از ورزش و فوتسال همدان در سطح بالای کشور است داشته باشند.

تیم علیصدر با روحیه بالایی به یزد سفر خواهد کرد تا برابر تیم دوم جدول تیم پکیج ایساتیس این شهر به میدان بروند.

تا پایان هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتسال ایران تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 16 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی گروه یک قرار گرفته است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک تیم فوتسال علیصدر باید روز جمعه 4 بهمن از ساعت 15 در سالن عدالت شهر یزد به مصاف تیم پکیج ایساتیس خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول