اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

علیصدر همدان در اصفهان به دنبال انتقام شکست از کاشی نیلو

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته 12 لیگ دسته یک در اصفهان به دنبال انتقام شکست دور رفت از تیم کاشی نیلو به میدان می‌رود.

علیصدر همدان در اصفهان به دنبال انتقام شکست از کاشی نیلو

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به ایستگاه دوازدهم خود رسیده و در این هفته تیم فوتسال علیصدر همدان برای حفظ شکست‌ناپذیری خود در اصفهان به میدان می‌رود.

تیم علیصدر همدان که نخستین حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند توانسته با هدایت یکی از مربیان کاربلد فوتسال ایران موفقیت‌های خوبی نسبت به سال اول در سطح بالای فوتسال را کسب کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر که در مردادماه امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد به لیگ یک صعود کند و بعد از حدود 40 روز تمرینات بدنسازی به مرز آمادگی نسبی رسیده به طوری که دور رفت موفق شد در بین 9 تیم حاضر عنوان پنجمی گروه را از آن خود کند.

علیصدری‌ها با حفظ شالکه اصلی تیم خود که در لیگ دسته 2 حضور داشت سعی کردند تا با اضافه کردن چند بازیکن، تیمی را در حد لیگ دسته یک بسته و برای حفظ آبروی فوتسال همدان به میدان بروند.

در هفته‌های ابتدای لیگ دسته یک به دلیل دیر شروع کردن تمرینات شاگردان علیرضا خسروی نتوانستند نتایج خوبی را بگیرند و از هفته ششم و بعد از باخت سنگین برابر تیم مقاومت کرمان شرایط این تیم روز به روز بهتر از قبل شده است.

نماینده فوتسال همدان در چهار هفته اخیر طعم باخت را نچشیده و موفق شد در سه بازی پیروزی و یک بازی را با تساوی به پایان برساند و وضعیت خود را در جدول گروه یک بهبود ببخشد.

در تعطیلات نیم‌فصل تیم علیصدر علی تسلیمان و مهرداد صادقی را جایگزین مسعود حمیدی کرد تا بتوانند با شرایط بهتری برای دور برگشت در کوران مسابقات قرار بگیرد.

در دور برگشت همدانی‌ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با ارائه یک بازی بسیار زیبا با حساب پنج بر دو صدرنشین گروه یعنی برنای خوزستان را با شکست سنگین بدرقه کنند.

در هفته سوم دور برگشت علیصدری‌ها به اصفهان سفر کردند تا برابر تیم رده سومی کاشی نیلو این شهر به میدان بروند و انتقام شکست دو بر یک دور رفت را از این بگیرند.

شاگردان علیرضا خسروی در این بازی کار سختی را دارند و نبود پنج بازیکن این تیم برابر کاشی نیلو باعث شده تا فشار زیادی را در یک بازی خارج از خانه تحمل کنند.

وحید شانه‌ای، حمید نجاتی، مسحر رضایی و مهرداد صادقی به دلیل مصدومیت و علیرضا مهربانیان به دلایلی همراه تیم علیصدر نیستند، امروز کادر فنی علیصدر برای حضور پرقدرت برابر حریف اصفهانی تقریباً با مشکل بازیکن روبرو هستند پس باید به بازیکنان جوان و امید خود اعتماد کنند.

در مقابل تیم کاشی نیلو هفته گذشته در شیراز برابر تیم قعرنشین گروه تیم برق به برتری دو بر یک رسیده و با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب نتیجه برابر تیم علیصدر همدان است تا بتواند موقعیت خود را در جدول این گروه بهبود ببخشد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین کاشی نیلو اصفهان و علیصدر همدان را حمیدرضا طیب طاهری (سرداور)، سیدعلی میرعبداللهی (کمک داور)، بابک سورشجانی (داور سوم) و سیدمرتضی اعلائی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد که عبدالواحد بیت‌سیاح نظارت بر کار داوران را بر عهده خواهد داشت.

تیم فوتسال علیصدر تا پایان هفته یازدهم با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه یک قرار دارد و در مقابل تیم کاشی‌ نیلو اصفهان با 18 امتیاز در مکان سوم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر پنج‌شنبه 19 دی از ساعت 15 و در ورزشگاه پیروزی شهر اصفهان دو تیم علیصدر همدان و کاشی نیلو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول