اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم فوتسال لیگ دسته یک رخ می‌دهد

پذیرایی علیصدر همدان از پرسپولیس تهران همزمان با هیاهوی داربی بزرگ

تیم فوتسال علیصدر عصر امروز بازی سختی را برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران دارد که همزمانی این مسابقه با داربی بزرگ پایتخت در نوع خود جالب است.

پذیرایی علیصدر همدان از پرسپولیس تهران همزمان با هیاهوی داربی بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به ایستگاه سیزدهم خود رسیده و نزدیکی امتیازی تیم‌ها در جداول هر دو گروه این رقابت‌ها باعث شد تا بازی‌ها جذابیت بیشتری داشته باشند.

تیم فوتسال علیصدر همدان که چند هفته‌ای است بدون حضور بازیکنان اصلی خود به موفقیتی بزرگ دست یافته، موفق شده 200 دقیقه مسابقات خود را بدون باخت سپری کند و وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی به دست آورد.

شاگردان علیرضا خسروی که در دو بازی دور برگشت دست به کار بزرگی زدند و برابر تیم‌های اول و دوم جدول به پیروزی ارزشمند و تساوی خارج از خانه دست یافتند خط و نشان خوبی برای حریفان کشیده‌اند.

تغییرات صورت گرفته در این تیم باعث شده تا دیگر تیم‌ها با ترس خاصی برابر تیم تیم همدان به میدان بیایند.

اضافه شدن مهرداد صادقی، علی تسلیمان و جدایی مسعود حمیدی در نیم فصل تغییرات علیصدری‌ها بود؛ وجود این دو بازیکن تا حدودی مشکلات فنی علیصدر را برطرف کرده بود اما آسیب‌دیدگی برخی از بازیکنان اصلی این تیم دست کادر فنی این تیم را بسته‌تر از قبل کرده است.

نماینده فوتسال همدان در بازی برناخوزستان بدون چهار بازیکن اصلی و در بازی کاشی نیلواصفهان در نبود پنج بازیکن تیم عملکرد مناسبی از خود نشان داد و بازیکنان این تیم با غیرت و تعصب مثال‌زدنی موفق شدند دور برگشت را با چهار امتیاز شیرین آغاز کنند.

روز جمعه دو تیم همسایه جدولی پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان در حالی به میدان می‌روند که تنها دو امتیاز با هم اختلاف دارند و هر دو تیم برای کسب نتیجه و پیروزی برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

باز هم نبود چند بازیکن برای کادر فنی علیصدر دردسرساز شده به طوری که امروز باید تنها با 9 بازیکن برابر تیم قدرتمند پرسپولیس در خانه به میدان بروند.

نبود کاپیتان وحید شانه‌ای، مسحر رضائی، مهرداد صادقی به دلیل مصدومیت و همچنین محسن کشانی و محمد اصلانی به خاطر محرومیت، مشکلات زیادی را برای کادر فنی تیم علیصدر به وجود خواهد آورد.

هر چند حمید نجاتی که در دو بازی قبلی تیمش به دلیل مصدومیت حضور نداشت، به این بازی رسیده اما به صورت صد در صد نمی‌تواند 40 دقیقه برای علیصدری‌ها به میدان برود.

علیرضا خسروی به همراه حمید شانه‌ای، از مربیان کاربلد فوتسال ایران محسوب می‌شوند که باید دید تجربه این دو مربی و مشورتی که با هم دارند می‌تواند در نبود بازیکنان اصلی خود کاری را از پیش ببرد؟

از طرف دیگر شاگردان وحید نعمت‌اللهی دور برگشت را بسیار طوفانی شروع کردند و در دو بازی ابتدایی خود موفق شدند با دو پیروزی پرگل برابر کشاورز قزوین و برق شیراز با روحیه بهتری به همدان سفر کنند.

پرسپولیسی‌های تهران امروز برای جبران شکست سنگین دور رفت به میدان خواهند رفت تا ضمن انتقام از میزبان همدانی خود بتوانند در جمع مدعیان این گروه مطرح شوند.

حضور حسین شمس از مربیان باتجربه فوتسال ایران در کنار این تیم به عنوان مدیر فنی نکته قابل تأملی است که باید دید تفکرات کدام مربیان و اعضای کادر فنی امروز در زمین به بار خواهد نشست؟

همزمانی این مسابقه حساس با برگزاری داربی بزرگ پایتخت بر روی حضور تماشاگردان خونگرم همدانی تأثیر خواهد داشت اما علیصدری‌ها با استفاده از شرایط و امتیاز میزبانی به دنبال کسب نتیجه و امتیاز در این دیدار حساس هستند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین علیصدر همدان و پرسپولیس بهزیستی تهران را میرهادی اسماعیلی (سرداور)، علی حاتمی (کمک‌داور)، انور ابراهیم‌پور (داور سوم) و حسن‌رضا رحیمی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر کار داوران برعهده محسن نجفی خواهد بود.

تا پایان هفتم دوازدهم تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 15 امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم جدول قرار گرفته است و تیم پرسپولیس بهزیستی تهران در همسایگی این تیم با 17 امتیاز در جایگاه پنجم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر روز جمعه 27 دی‌ ماه از ساعت 15 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم پرسپولیس بهزیستی تهران پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول