اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چه بلایی بر سر فوتبال همدان آمده؟

«الوند» را دریابید

تیم فوتبال الوند که روزی مایه افتخار اهالی ورزش همدان بوده، این روزها حال خوب ندارد و از لحاظ آماری یکی از بدترین نتایج و شرایط موجود تیم‌های لیگ دسته یکی ایران را کسب کرده است.

«الوند» را دریابید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حضور دو نماینده از همدان در سطح بالای فوتبال ایران و در لیگ دسته یک جام آزادگان افتخاری بزرگی و ارزش بسیار بالا داشته و دارد اما این روزها نه تنها وضعیت این دو تیم در جداول هر دو گروه لیگ دسته یک خوب نیست بلکه مردم و علاقه‌مندان به ورزش نگرانی زیادی برای آینده این دو تیم دارند.

در این مجال روی صحبت‌ ما با دست‌اندرکاران فوتبال باشگاه الوند است که نتوانستند با مدیریت صحیح خود از اعتبار فوتبال استان و تیم الوند دفاع کنند و در حال حاضر یک تیم در رده دهم جدول تحویل هواداران و علاقه‌مندان خود دادند.

هر چند که الوند در دومین سال حضور در سطح بالای فوتبال ایران و جام آزادگان شروع خوبی داشت اما به نظر کارشناسان و ورزشی‎‌نویسان استان همزمانی فعالیت این تیم در جام حذفی و لیگ دسته یک باعث شد تا افت محسوسی در نتایج داشته باشد.

شاگردان رضا طلایی‌منش تا پایان هفته پنجم لیگ دسته یک موفق شدند با سه پیروزی و یک تساوی وضعیت خوبی را برای خود متصور شوند و با صدرنشین گروه یک جام آزادگان را به نام خود ثبت کنند.

اما باخت خانگی سه بر یک برابر تیم پدیده مشهد شروع ناکامی‌های الوندی‌ها در دور رفت بود و باعث شد و بعد از آن برابر تیم گل‌گهر سیرجان هم چهار بر یک شکست بخورد تا تنها در دو بازی هفت گل را دریافت کرده و روند نزولی این تیم آغاز شود.

تا پایان دور رفت تنها برد سه بر یک برابر نیروی زمینی را می‌توان نقطه روشن عملکرد اعضای تیم فوتبال الوند دانست.

جدایی چند بازیکن تأثیرگذار تیم الوند در تعطیلات بین فصل به بهانه مشکلات مالی ساکله اصلی این تیم را متزلزل کرد و باعث شد تا افت تاکتیکی نماینده فوتبال همدان را دامن زد.

هر چند بنا بر صلاحدید کادر فنی این تیم، چند بازیکن خوب و حتی لیگ برتری به ترکیب الوند اضافه شد اما در چهار بازی بعد از تعطیلات تنها یک امتیاز را کسب کردند.

سه باخت متوالی در هفته‌های اخیر باعث شد تا وضعیت این تیم در جدول متزلزل‌تر از قبل شود و در آخرین بازی برابر شهرداری بندرعباس در یک اتفاق جدید سرمربی این تیم وسط بازی تیمش را رها کرد و به بهانه واهی از ادامه کار در الوند منصرف شده است.

با بررسی‌ کارشناسانه بر نتایج و عملکرد الوندی‌ها در هفته‌های اخیر و تا پایان هفته شانزدهم به راحتی می‌شود دید که این تیم در بدترین وضعیت در بین 26 تیم حاضر لیگ دسته است.

این تیم از نظر باخت به همراه نیروی زمینی هفت شکست را طی 16 هفته پذیرا شده و آمار ناامیدکننده را برای نام خود ثبت کرده است.

الوندی‌ها در حال حاضر با دریافت 20 گل خورده بدترین خط دفاعی گروه یک را در دارا هستند و این زیبنده ورزش همدان نیست، باید در 9 هفته‌ای که از لیگ باقی مانده فکری برای وضعیت این تیم کرد.

رفتن یکباره رضا طلایی‌منش هم در نوع خود جالب توجه بوده و اتفاقی نادر در فوتبال و ورزش ایران محسوب می‌شود که یک سرمربی در وسط بازی تیمش را رها کرده و به خانه برود.

بعد از رفتن جالب توجه طلایی‌منش، از روز یکشنبه کادر مدیریتی باشگاه الوند به دنبال یک سرمربی غیر بومی برای ادامه راه این تیم است تا در فرصت باقی‌ مانده از لیگ بتوانند از تیم‌های قعر جدولی نجات پیدا کنند.

الوند تیمی است که نیاز به حمایت و پشتیبانی همگانی دارد تا به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال استان، به روزهای اوج خود برگردد و از وضعیت اسفناکی که در حال حاضر با آن مواجه شده رهایی یابد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول