اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

ورود 60 میلیارد تومان اعتبار به استانداری خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از ورود 60 میلیارد تومان اعتبار به استانداری خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد و گفت: بخشی از آن برای اتمام ساختمان اداری استانداری هزینه شده است.

ورود 60 میلیارد تومان اعتبار به استانداری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی، هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه‌ریزی واشتغال استانداری اظهار داشت: عرصه خدمت در نظام اسلامی امانتی است که روزی به پایان می‌رسد.

وی با بیان این‌که سال گذشته 60 میلیارد تومان اعتبار وارد استانداری خراسان جنوبی شده است، تصریح کرد: بخشی از آن برای اتمام ساختمان اداری استانداری هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی از خدمات همکاران خود در حوزه استانداری تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: وفاق، همراهی، همدلی، هماهنگی و وحدت از جمله عوامل موفقیت در عرصه خدمت‌رسانی است.

خدمتگزار استانداری خراسان جنوبی را به یک خانواده تشبیه کرد و افزود: ما در این مجموعه باید از عزت، کرامت، اسرار و امکانات خود به بهترین نحو دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که معاونان جدید استانداری خراسان جنوبی از جمله نخعی‌نژاد، محمودی و رضایی هر کدام دارای سوابق درخشانی هستند، یادآور شد: آنها در شرایط سخت اعتباری و مالی وارد استان ما شده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی منابع مالی را محدود دانست و ادامه داد: هر کدام از مسئولان باید در حد مقدورات، امکانات و شرایط تلاش کنند تا در پیشگاه خداوند و ملت سربلند باشند.

خدمتگزار با بیان این‌که باید مسائل استان با جدیت دنبال شود، متذکر شد: ما تلاش می‌کنیم منابع اعتباری در بودجه سال آینده ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و خدمت به مردم را ارتقاء دهیم.

وی  با بیان این‌که تلاش داریم امکانات بهتر و بیشتری فراهم کنیم، تصریح کرد: همچنین اعتبارات را براساس شاخص‌های کاری تقسیم کنیم.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به همکاری کارشناسان وجود دارد.

در پایان علی رضایی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی، همایون نخعی‌نژاد به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی و سید محمد محمودی به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی خراسان جنوبی منصوب شدند.

انتهای پیام/69010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول