اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی خبر داد

لغو کارگروه تحول اداری/ دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کنند

مدیر‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی گفت: در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری از 27 دستگاه دعوت شده، تنها 9 دستگاه حضور یافتند که منجر به لغو جلسه شد.

لغو کارگروه تحول اداری/ دستگاه‌های اجرایی همکاری نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،جواد وحدتی‌فرد صبح امروز در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری خراسان جنوبی که لغو شد در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: با تاکید بر فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری از جلسات کارگروه که به عنوان اتاق فکر یاد می‌شود اعضا می‌توانند با ایده‌ها و اندیشه‌های خود و انتخاب راهکارهای مؤثر، مدیران را در اتخاذ تصمیمات مناسب ‌یاری دهند.

وی گفت: نظام جدید اداری نیازمند سرعت در تصمیم گیری است و این امر مستلزم تغییر تفکر مدیران است.

مدیر‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی گفت: انتظار می‌رود در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و با توجه به ماموریت دستگاه‌ها و اهمیت ارزیابی عملکرد، مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت شخصی در این کارگروه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این کارگروه از 27 دستگاه اجرایی دعوت شده بود، اذعان داشت: با کمال تأسف از این تعداد تنها 9 دستگاه اجرایی حضور یافتند که منجر به لغو جلسه شد.

مدیر‌کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: اهمیت و نظارت دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف برنامه‌‌های دستگاه‌ها است.

وحدتی‌فرد یادآور شد: کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری خراسان جنوبی با ارزیابی‌های مختلفی که در مواقع متعدد انجام می‌دهند، دستگاه‌های اجرایی را موظف می‌کنند برای رسیدن به اهداف در رسالت سازمان خودشان گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری خراسان جنوبی قانونمندترین جایگاهی است که بر دستگاه‌های اجرایی نظارت دارد که بر این اساس وظیفه سنگینی را بر دوش می‌کشد.

انتهای پیام/69013/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول