اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

فرآیند دریافت تسهیلات مددجویان بهزیستی تسهیل شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که هم اکنون مددجویان بهزیستی از طریق دریافت تسهیلات شاغل می‌شوند، گفت: فرآیند دریافت تسهیلات باید کوتاه و تسهیل شود تا مددجویان بتوانند از تسهیلات موجود استفاده کنند.

فرآیند دریافت تسهیلات مددجویان بهزیستی تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهارداشت: مسکن و ایجاد اشتغال از فعالیت‌های شاخص بهزیستی برای مددجویان است.

وی تصریح کرد: مسئولان امر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مددجویان بتوانند از طرق مختلف از جمله ایجاد اشتغال توانمند شده و مستقل از بهزیستی به زندگی ادامه دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که هم اکنون مددجویان این مجموعه از طریق دریافت تسهیلات شاغل می‌شوند، اذعان داشت: فرآیند دریافت تسهیلات باید کوتاه و تسهیل شود تا مددجویان بتوانند از تسهیلات موجود استفاده کنند.

خدمتگزار با اشاره به مرکز دانشکار بهزیستی متذکر شد: باید نیازسنجی شده و حرفه های مورد نیاز بومی در این مرکز آموزش داده شود.

وی اضافه کرد: در مراحل نخست راه‌اندازی این مرکز باید تعداد اشتغال ایجاد شده از این طریق تعیین شود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: سازمان بهزیستی از دستگاه‌هایی است که مردم از آن رضایت داشته و به بهترین نحو به وظایف خود عمل کرده است.

خدمتگزار با اشاره به مشکلات مددجویان زیر پوشش بهزیستی اعلام آمادگی کرد: استانداری آماده هرگونه حمایت و همکاری با مسئولین سازمان بهزیستی است.

وی با بیان اینکه وضعیت توزیع اعتبار و ارائه خدمات اجتماعی باید در جهت ایجاد امیدواری به جامعه هدف انجام شود، خاطر نشان کرد: نگاه مسئولان کشوری به این استان نیز باید نگاهی ویژه باشد تا بتوان بهتر مشکلات موجود را ساماندهی و رفع شود.

انتهای پیام/69017/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول