اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ارزشمندترین سرمایه ملت در دستان بسیجیان ادارات قرار دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم ما به عنوان بهترین و ارزشمندترین سرمایه ملت همیشه در مدار نظام حضور داشته و دارند و ارزشمندترین سرمایه ملت در دستان بسیجیان ادارات قرار دارد.

ارزشمندترین سرمایه ملت در دستان بسیجیان ادارات قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع بسیج ادارات خراسان جنوبی ضمن درود بر ارواح شهدا و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: دو مناسبت مهم در آذرماه جاری وجود دارد که روز 10 آذر روز شهید مدرس، روز مجلس و روز قوه مقننه و  16 آذر روز دانشجو بسیار محترم و مبارک است.

وی در ارتباط با بکار بردن بهترین واژه‌ها و کلمات در ارتباط با بسیج و نام‌گذاری این مناسبت‌ها، افزود: شایسته‌ترین، رساترین و شیواترین و با معناترین ادبیات و واژه‌ها در فرمایشات مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب یافت می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هر سخنران، ادیب یا هر فردی اگر خواسته باشد مانند جملات این دو بزرگوار استفاده کند نمی‌تواند به شیوایی، رسایی و شایستگی این واژگان استفاده کند.

10 آذر مصادف با روز شهید مدرس

خدمتگزار خطاب به اعضای بسیج ادارات، یادآور شد: بسیجیان می‌توانند در هر سنگری، جایی و مکانی که لازم باشد از کیان اسلام، عظمت، کرامت، بزرگی و تعالی و رشد کشور دفاع کنند.

وی با اشاره به 10 آذرماه جاری مصادف با روز شهید مدرس، خاطرنشان کرد: شهید مدرس به عنوان فردی بسیجی در مقابل استکبار زمان خودش با شایستگی ایستاد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که سیر پیروزی انقلاب اسلامی از زمان مدرس هموار شد، ادامه داد: مدرس کسی بود شایستگی را به خوبی آموخته بود و با زیبایی استفاده از آن عده‌ای را همراه کرد تا در مقابل پهلوی بایستند.

16 آذر نماد استکبار ستیزی جنبش دانشجویی

خدمتگذار در ارتباط با 16 آذرماه جاری مصادف با روز دانشجو، اذعان داشت: این روز که نماد استکبار ستیزی جنبش دانشجویی است، روز ایستادگی و مقاومت قشر تحصیل‌کرده، عام به وظایف روز و آگاه به تعهداتشان در مقابل ایران اسلامی نام‌گذاری شده است.

وی خطاب به اعضای بسیج ادارات با بیان این‌که بهترین و ارزشمندترین سرمایه ملت ما مردم هستند، افزود: مردم ما به عنوان شأن نظام همیشه در مدار نظام حضور داشته و دارند و ارزشمندترین سرمایه ملت ما در دست شما بسیجیان است.

بسیجیان ادارات دلسوزترین نیروهای نظام مقدس

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: این قشر باید به بهترین وجه ممکن در اختیار شما بسیجیان بوده و شما به عنوان مخلص‌ترین، متعهدترین، و دلسوزترین نیروهای نظام وظایف خود را در قبال این قشر به خوبی انجام دهید.

خدمتگزار با اشاره به این‌که از اعضای بسیج ادارات انتظار می‌رود که سرمشق و الگوی مردم باشند، اذعان داشت: تمامی افراد باید بسیجیان را به عنوان پاکترین و دلسوزترین نیروها شناخته و بدانند که برای آنها خدمت می‌کنید.

وی گفت: امید است با لطف و عنایات خداوند و اخلاص بسیجیان بتوانیم در یک فضای کاملا صمیمی  تمامی مسائل را رصد کرده و بهترین راهکارها را ارائه دهیم.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول