اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

شرایط جذب گردشگر به بم فراهم شود

فرماندار بم گفت: باید بم هرچه بیشتر معرفی و شرایط جذب گردشگر به منطقه فراهم شود.

شرایط جذب گردشگر به بم فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در کارگروه گردشگری این شهرستان با اشاره به قدمت تاریخی و کهن بم، صنعت گردشگری را از جمله راه‌های توسعه منطقه برشمرد و اظهار داشت: باید بم هرچه بیشتر معرفی و شرایط جذب گردشگر به منطقه فراهم شود.

فرماندار بم با اشاره به امنیت مطلوب موجود در این شهرستان، خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های خوب موجود در بم شرایط لازم برای حضور و جذب هر چه بیشتر گردشگر و سرمایه‌گذاران را در این شهرستان فراهم کرده است.

فرماندار بم با اشاره به تخریب قنات تاریخی «پاکم» بر اثر سیلاب سال جاری، بیان داشت: برای مرمت و بازسازی این قنات 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و بازسازی آن آغاز می‌شود.

وی، مناطق دهبکری و ارگ جدید را از جمله مناطق نمونه گردشگری بم برشمرد و عنوان کرد: مناطق آدوری، تهرود و دامنه سیدی نیز با طبیعت بکر و مثال‌زدنی خود شرایط تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری را دارند.

زین‌الصالحین در پایان خواستار ساماندهی قنوات تاریخی بم به ویژه در منطقه بروات شد و خاطر نشان کرد: ساماندهی این قنوات زمینه تبدیل شدن این آثار به جاذبه گردشگری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول