اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین:

قزوین قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و گردشگری را دارد

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: شهر قزوین با توجه به ظرفیت‌های توریستی و فرهنگی، قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و گردشگری را دارد.

قزوین قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و گردشگری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین، ناصر گنجی اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک قزوین به یکی از جاذبه‌های مهم توریستی و فرهنگی کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به وجود کاروانسرای سعدالسلطنه به عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای سرپوشیده خاورمیانه و قرارگیری در کنار مسیر جاده ابریشم بیان کرد: این مهم نشان می‌دهد قزوین در گذشته نقش بسزایی در تجارت کالا ایفا می‌کرده است.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین افزود: در همین راستا موقعیت استراتژیک استان قزوین و واقع شدن در مسیر کریدور شمال ـ جنوب و شرق و غرب کشور بیانگر این مهم است که این استان قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد و ویژه اقتصادی را دارد.

گنجی اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تأمل بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان قزوین می‌توان بستر تبدیل شدن شهر قزوین را به منطقه ویژه تجاری و گردشگری فراهم کرد.

این مسئول تصریح کرد: با تکمیل مترو تهران ـ هشتگرد ـ آبیک ـ محمدیه و قزوین، تکمیل جاده قزوین، تنکابن و احداث و تکمیل حمل و نقل ریلی قزوین شمال می‌توان به دنبال احیا جاده ابریشم بود.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول