اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر مطرح کرد

وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرک‌های گردشگری نوشهر

فرماندار نوشهر با اشاره به وجود برخی شهرک‌های خصوصی در حاشیه نوشهر گفت: برخی از شهرک‌های خصوصی در حال تبدیل شدن به بحران از منظر بر هم خوردن هنجارهای اجتماعی منطقه هستند.

وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرک‌های گردشگری نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمد علی قمی امشب در جلسه شورای اجتماعی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه آنچه که امروز استحکام بنیان خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد شکاف بین نسلی است، افزود: ارتباط نامناسب بین فرزندان و والدین و همچنین عدم توجه به آموزه‌های دینی در زندگی ماشینی از دیگر موارد است.

 وی با اشاره به اهمیت جایگاه تحکیم بنیان خانواده و حفظ آن تصریح کرد: ضرورت توجه به امنیت خانواده و برنامه‌ریزی برای تحکیم بنیان خانواده از جمله موضوعات مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

 فرماندار نوشهر خاطر نشان کرد: امروزه مسائل مالی و اقتصادی جای ارتباطات عاطفی را در خانواده‌ها گرفته است و این می‌تواند نگران کننده باشد.

 وی اظهار داشت: باید هوشیار باشیم تا آفت و بلایی که دنیای غرب در ارتباط با تضعیف بنیان خانواده با آن مواجه شده است بر خانواده‌های ما تاثیری نگذارد.

 قمی با انتقاد از عدم توجه برخی نهادهای مسئول نسبت به تهدیدات تهاجم فرهنگی که بنیان خانواده را مورد هدف خود قرار داده است، تصریح کرد: توجه به امنیت خانواده و برنامه‌ریزی برای تحکیم بنیان خانواده از جمله موضوعات مهم و اساسی است و ضرورت دارد تا همه نهادها و دستگاه‌ها نسبت به این مهم توجه بیشتری کنند.

 وی در ادامه با اشاره به وجود برخی شهرک‌های خصوصی در حاشیه نوشهر و با توجه به گردشگری بودن این شهرستان خاطرنشان کرد: برخی از شهرک‌های خصوصی در حال تبدیل شدن به بحران از منظر بر هم خوردن هنجارهای اجتماعی منطقه هستند که ضرورت دارد نهادهای مسئول نسبت به این امر مهم حساسیت نشان داده و برخوردهای لازم قانونی را انجام دهند.

 انتهای پیام‌/‌86019/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول