اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس تاکید کرد

لزوم تبلیغات و بازاریابی در بحث گردشگری سلامت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: بهره‌گیری از توانمندی‌های گردشگری سلامت در شیراز توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به وسیله تبلیغات و بازاریابی میسر می‌شود.

لزوم تبلیغات و بازاریابی در بحث گردشگری سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس مصیب امیری در دومین سمینار «گردشگری سلامت و روش‌های توسعه در استان فارس» که با همکاری این اداره کل و دانشکده علوم پزشکی شیراز با حضور دستگاه‌های اجرایی دولتی و دست‌اندرکاران بخش خصوصی ذیربط توسط شرکت توسعه گردشگری همگامان و بانیان گردشگری در هتل پارس شیراز برگزار شد اظهار داشت: شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بالقوه فراوانی در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی است و از طرفی نیز به عنوان یکی از قطب‌های مهم و برتر پزشکی در سطح کشور مطرح است که با تلفیق این دو موضوع مهم می‌توان در حوزه گردشگری سلامت استان فارس و به ویژه شهر مقدس شیراز گام‌های مؤثری برداشت.

وی با اشاره به وجود دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فعال در شیراز و همچنین وجود سه فرودگاه بین‌المللی در سطح این استان بیان کرد: یکی از مباحث مهم در استفاده بهینه و بالفعل کردن ظرفیت‌های بالقوه گردشگری و پزشکی در شیراز، توجه ویژه به بحث تبلیغات و بازاریابی در زمینه گردشگری سلامت است که دستیابی به این امر با تعامل صحیح و مناسب دو بخش دولتی و خصوصی در این زمینه فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: سهم به‌سزای بخش خصوصی در پیشبرد اهداف گردشگری سلامت این استان موضوع مهمی است که باید به طور ویژه در دستور کار برنامه‌های توسعه گردشگری سلامت فارس قرار گیرد.

امیری برگزاری سمینارهای مرتبط در شهرها و کشورهای هدف را مؤثر دانست و ابراز داشت: با معرفی مناسب و صحیح از توانمندی‌های گردشگری سلامت استان فارس و شهر مقدس شیراز، از طریق نهادهای مرتبط از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و استقرار مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری سلامت در مبادی ورودی این استان از جمله فرودگاه بین‌المللی شیراز شاهد افزایش ورود گردشگران سلامت به فارس و شهر شیراز خواهیم بود.

انتهای پیام/2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول