اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

ایجاد امکانات زیرساخت‌ گردشگری در زرآباد امری ضروری است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: ایجاد امکانات زیرساخت گردشگری و مهیا کردن شرایط استراحت و اسکان موقت در بخش زرآباد امری ضروری است.

ایجاد امکانات زیرساخت‌ گردشگری در زرآباد امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حامدعلی مبارکی عصر امروز در دیدار با معتمدان و ریش سفیدان بخش زرآباد ضمن قدردانی از مسئولان منطقه، نگاه همدلانه در راستای پرداختن به سیاست‌های دولت و کمک به مناطق همجوار را امری ضروری دانست و اظهار داشت: همه سرمایه‌گذاران و تجار منطقه باید با یکدلی و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد به رونق تولید و رشد منطقه کمک کنند تا شعار حماسه اقتصادی محقق شود.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و نگاه ویژه نظام، شاهد تحول چشمگیر در زیرساخت‌ها و رشد متوازن در بخش‌های عمرانی، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی در زرآباد بوده‌ایم که موجب شده نگاه ویژه‌ای برای منطقه حاکم شود.

در ادامه این مراسم، بخشدار زرآباد با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، افزود: زرآباد منطقه‌ای ویژه با موقعیت ممتازی در چهار حوزه کشاورزی، صیادی، ترانزیت و حمل و نقل است که همجواری آن با منطقه آزاد چابهار بر موقعیت آن افزوده است.

مجتبی شجاعی ادامه داد: نسبت بخش زرآباد به چابهار نسبتی مترادف است؛ به گونه‌ای که بسیاری از مسافران، گردشگران و خودروهای ترانزیتی که چابهار را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند از مسیر زرآباد عبور می‌کنند.

وی اضافه کرد: شاهرگ حیاتی ترانزیت بین دو بندر مهم در زرآباد واقع شده است که با احداث جاده ترانزیتی و پل‌های بزرگ در دست احداث قطعاً بر رونق منطقه افزوده خواهد شد.

شجاعی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شاخصه مسیر ترانزیتی، امنیت و زیبایی آن است؛ به گونه‌ای که مسافرانی که از مسیر تردد می‌کنند می‌توانند از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی سواحل و باغات کشاورزی منطقه استفاده کنند.

در ادامه مولوی عارف هوتی از علمای اهل سنت بخش زرآباد خدمات نظام را در منطقه ارزشمند و ایجاد توسعه منطقه آزاد را در راستای نگاه توسعه‌ای به منطقه دانست و گفت: رشد و رونق واردات و صادرات از این منطقه ارتباط مستقیم با معیشت مردم در جنوب شرق کشور دارد.

انتهای پیام/75005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول