اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد دماوند اعلام شد

استقبال رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی از پروژه‌های علمی گردشگری در دماوند

رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند،‌ از پروژه‌های علمی گردشگری در شهرستان دماوند استقبال کرد.

استقبال رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی از پروژه‌های علمی گردشگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، محمدعلی نجفی در این دیدار بیان کرد: راه‌اندازی رشته‌های باستان‌شناسی و گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و استفاده از فارغ‏‌التحصیلان این رشته در این صنعت تأثیر زیادی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند نیز در این دیدار، پیشنهاد برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار تهران در قالب کمیسیون حفظ آثار میراث فرهنگی شهرستان‌های استان تهران را مطرح کرد.

محمود صفری همچنین بر لزوم توجه و برنامه‌ریزی برای حفظ آثار فرهنگی ثبت شده شهرستان دماوند و جلوگیری از تعرض به محدوده‌های گردشگری و رشد و توسعه مناطق گردشگری به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر تأکید کرد.

صفری از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دعوت کرد تا ضمن حضور در منطقه خوش آب و هوای دماوند، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز بازدید به عمل آورد.

تبلیغات رسانه‌ای بیشتر به منظور جذب گردشگر در استان تهران و احداث اردوگاه‌ها و مکان‌های گردشگری جدید در محدوده دماوند با توجه به آب و هوای بسیار مطلوب و نیز وجود مکان‌های تفریحی همچون غار رودافشان و دریاچه ‌تار و وجود فضای سبز بسیار زیبا در محدوده شهرستان نیز در این دیدار طرح و بررسی شد.

ارتباط با دانشگاه‌های آزاد و دولتی، ارتباط با مراجع و حوزه‌های علمیه شهرستان، ارتباط با ادارات اوقاف و ارشاد به منظور معرفی مکان‌های زیارتی و امامزاده‌های استان و شهرستان نیز از دیگر مسائل مطرح شده در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مطرح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با محمدعلی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دیدار کرد و مسائل گردشگری شهرستان دماوند را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/2568/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول