اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

افزایش اشتغال با تقویت بخش خصوصی

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت بخش خصوصی ضمن افزایش تحرک اقتصادی در شرایط فعلی، زمینه ایجاد اشتغال در سطح کشور در آینده افزایش می‌یابد.

افزایش اشتغال با تقویت بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اصل 44 قانون اساسی و تقویت بخش خصوصی، کمیسیونی با این عنوان در مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: موضوع تقویت بخش خصوصی در دوران حیات امام راحل نیز مطرح بود و ایشان بارها اعلام کردند وظایفی که بخش خصوصی قادر به تصدی‌گری آن است را به این بخش واگذار کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تجربه ثابت کرده در کشور ایران هر زمان که مردم برای انجام کاری ورود پیدا کرده‌اند، موفقیت چشمگیری حاصل شده است.

رحمانی تصریح کرد: نمونه بارز ورود ملت ایران در امور مختلف و کسب موفقیت دوران هشت سال دفاع مقدس است. در برخی از موارد با واگذاری واحدهای صنعتی دولتی به بخش خصوصی مشاهده شده نه تنها جلوی ضرر آنان گرفته شده بلکه همان واحدهای صنعتی به سوددهی رسیده‌اند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این امر نشان از کارآمدی بخش خصوصی دارد و باید با ارائه راهکارهای مناسب به تقویت بخش خصوصی توجه بیشتری شود.

رحمانی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان قزوین بیان کرد: 21 درصد تولیدات باغی استان در بخش انگور در استان قزوین تولید می‌شود.با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی قزوین و خاک‌شناسی آن موقعیت بسیار مطلوبی برای تقویت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی وجود دارد که باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سوی دیگر اگر صنعت در بخش کشاورزی قرار گیرد و با یکدیگر تعامل بیشتری برقرار کنند، به پیشرفت‌های چشمگیری در این دو بخش دست می‌یابیم.

رحمانی ادامه داد: با تقویت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف می‌توان زمینه اشتغال افراد زیادی را در آینده فراهم کرد زیرا در آینده اشتغال‌زایی برای دولت مقدور نیست و این بخش خصوصی است که می‌تواند با فعالیت‌های خود زمینه اشتغال را در کشور فراهم کند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول