اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

سرمایه‌گذاری پارس جنوبی برای آموزش‌های اشتغال جوانان بوشهر

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریالی پارس جنوبی برای آموزش‌های اشتغال جوانان استان بوشهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری پارس جنوبی برای آموزش‌های اشتغال جوانان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیران پارس جنوبی با مدیران ارشد کمیته امداد اظهار داشت: ایجاد اشتغال مددجویان از اقدامات مهم کمیته امداد است که تاثیر زیادی در خودکفایی آنها داشته است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از به‌کارگیری 111 نفر از نیروهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در شرکت‌های مستقر در منطقه خبر داد.

حاجیانی به نقش تاثیرگذار پارس جنوبی در کشور اشاره کرد و افزود: پارس جنوبی نقش به‌سزایی در تولید ناخالص ملی دارد و در صورت برنامه‌ریزی صحیح و اصولی طی یک فرآیند چند ساله پارس جنوبی جایگاه مهم خود را در تمامی عرصه‌ها به‌دست خواهد آورد.

وی با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی از مقولات مهم در دستیابی به اشتغال پایدار است یادآور شد: سازمان منطقه ویژه پارس با اولویت قرار دادن آموزش نیروی انسانی ماهر و سرمایه‌گذاری در این بخش توانسته به موفقیت‌های بزرگی در این عرصه دست یابد که این موفقیت نشات گرفته از توجه به مقوله آموزش‌های فنی و مهارتی است.

حاجیانی با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه پارس مبلغ 6 میلیارد تومان در زمینه آموزش نیروی انسانی ماهر استان بوشهر اختصاص داده است افزود: اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی و نیروهای توانمند بومی در اولویت برنامه کاری این مدیریت خواهد بود و این مهم همچون گذشته با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس افزود: متاسفانه کارجویان به دنبال اشتغال مستقیم در پروژه‌های منطقه ویژه پارس هستند در صورتی که فرصت‌های غیرمستقیم فراوانی در این منطقه وجود دارد و لازم است ضمن شناسایی و معرفی اینگونه فرصت‌های شغلی گامی در راستای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار برداشته شود.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول