اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی پاسارگاد:

بزرگ‌ترین دغدغه در پاسارگاد اشتغال است

رئیس شورای اسلامی پاسارگاد گفت: بزرگترین مشکل و دغدغه مردم این شهر مسئله بیکاری است.

بزرگ‌ترین دغدغه در پاسارگاد اشتغال است

حسام دانشمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار داشت: پاسارگاد در عین  داشتن موقعیت ممتاز در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، گردشگری و تاریخی، آنچنان که شایسته مردم کم‌توقع این شهرستان است، پیشرفتی نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر پاسارگاد گفت: در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است مردم شهرستان پاسارگاد حماسه سیاسی را به نحو احسن و با مشارکت بیش از 90 درصدی و با کارنامه درخشان جامه عمل پوشاندند، اما در حماسه اقتصادی با وجود تلاش مسئولان این هدف هنوز محقق نشده است.

دانشمند اضافه کرد: بزرگ‌ترین مشکل و دغدغه‌ای که مردم پاسارگاد با آن روبه‌رو هستند مسئله بیکاری است که فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران و برداشتن موانع سد راه در این شهرستان می‌تواند سبب رفع این مشکل شود.

رئیس شورای اسلامی پاسارگاد ادامه داد: فرصت‌های بسیار خوب و مهم و البته تاثیرگذاری را در این شهرستان از دست داده‌ایم اما می‌توان با تلاش و پشتکار و اراده قوی و با استفاده از نیروها و ظرفیت‌های بومی، چه کسانی که در منطقه حضور دارند و چه آنهایی که در مکان‌های دیگر کشور و در سمت‌های مختلف مشغول به خدمت هستند، جایگاه اصلی پاسارگاد را به دست آورد.

دانشمند تصریح کرد: نقش و جایگاه شوراها در شهرستان پاسارگاد در گذشته آنچنان که باید جلوه و نمود نداشته و دفاع از حق و حقوق مردم سرلوحه وظایف نبوده است.

رئیس شورای اسلامی پاسارگاد افزود: جلسه‌های شورای این شهر ابتدای هر ماه تشکیل می‌شود و در هر جلسه با توجه به مشکلات و نیازها، یکی از مدیران اداری این شهرستان به جلسه دعوت می‌شود و موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول