اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی نظارت بر اشتغال امداد در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از رونمایی از سامانه هوشمندسازی نظارت بر اشتغال کمیته امداد برای نخستین استان در کشور همزمان با دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی نظارت بر اشتغال امداد در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار کرد: طرح نظارت هوشمند در طرح‌های خوداشتغالی برای نخستین استان کشور در دستور کار کمیته امداد امام خمینی کردستان قرار گرفت که همزمان با دهه مبارک فجر از سامانه آن در استان بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از سایت زکات، تحویل 50 دستگاه خودرو به بخش حمل و نقل روستایی، افتتاح فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان امداد و طرح خوشه‌سازی مشاغل از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان همزمان با دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: افتتاح چندین مرکز نیکوکاری در سقز، مریوان، سروآباد، بیجار و منطقه یک و دو سنندج، بهره‌برداری از 3 پروژه مسجد از محل اعتبارات زکات و بهره‌برداری از 20 واحد مسکن مددجویی از برنامه‌های کمیته امداد همزمان با دهه فجر در استان است.

موسی‌نژاد افزود: 3 واحد از این مسکن‌ها از محل جمع‌اوری زکات برای نیازمندان زیرپوشش احداث و در گرامیداشت دهه فجر در استان بهره‌برداری خواهد شد.

وی از اهدای 200 فقره جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد به همین مناسبت خبر داد و گفت: 350 فقره وام قرض‌الحسنه 2 میلیون تومانی به مددجویان زیرپوشش و دیدار با 350 خانواده مددجوی بسیجی از برنامه‌های دیگر کمیته امداد کردستان در دهه فجر خواهد بود.

وی از حضور امدادگران و مددکاران در برنامه مهمانی لاله‌ها در شهرستان‌های مختلف خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و مشارکت در برنامه سایر اعضای کمیته همیاری نیز در دستور کار امداد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی دقیق در مورد برنامه‌ها در این ایام توسط اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم و مسئولین امری ضروری است.

موسی‌نژاد در پایان با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره در اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات نظام و برنامه‌های نهادها و دستگاه‌های مختلف حضوری فعال داشته‌اند گفت: انتظار کار بیشتر از اصحاب رسانه به ویژه در نشان دادن جلوه‌های حضور پررنگ مردم در ویژه برنامه‌های دهه فجر را داریم.

انتهای پیام/79002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول