اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان:

نمایشگاه اشتغال به منظور ترویج مشاغل خانگی برگزار می‌شود

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان گفت: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به منظور ترویج اشتغال و مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

نمایشگاه اشتغال به منظور ترویج مشاغل خانگی برگزار می‌شود

پریسا علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای‌ در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از 16 تا 18 دی ماه جاری در مجموعه ورزشی زیتون شهرستان زنجان برپا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 17 بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی توسط دانشگاه علمی و کاربردی زنجان دایر شده است.

علیمردانی به اهداف برگزاری نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به منظور ترویج اشتغال و مشاغل خانگی و معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین این نمایشگاه با هدف معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار و رشته‌ها و مشاغل قابل احراز دانشگاه جامع علمی و کاربردی برپا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا زنجان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره الزهرای زنجان با معرفی حرفه‌ها و محصولات هفت کارگاه خدماتی خود در این نمایشگاه حضور دارد.

این مسئول ادامه داد: بخش‌ها و محورهای نمایشگاه مشاغل، نمایشگاه مشاغل خانگی و بومی، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات تجاری‌سازی ایده، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، نحوه ثبت اختراع و کارگاه‌های پرورش خلاقیت از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

علیمردانی در پایان اذعان داشت: همچنین کارگاه معرق‌کاری، گلدوزی و رودوزی، هنرهای تزیینی، کیف‌دوز چرم، ملیله‌ساز نقره و سفال از جمله کارگاه‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول