اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر تاکید کرد

کاهش رفتارهای پرخطر زندانیان با اشتغال پایدار

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر گفت: با افزایش اشتغال مددجویان میزان رفتارهای پرخطر در زندان‌ها کاهش می‌یابد.

کاهش رفتارهای پرخطر زندانیان با اشتغال پایدار

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار زندانیان از مسایل مهم و مورد تاکید اداره کل زندان‌های استان قرار دارد.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء هیات اجرایی و همکاران بنیاد تعاون استان خواستار دستیابی به اهداف ترسیم شده در سال جاری در مبحث اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان شد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی در اشتغال زندانیان افزود: با استفاده از خرد جمعی و تلاش مضاعف می‌توانیم در پیشبرد اهداف بنیاد که همان اشتغال کار آمد مددجویان است موفق باشیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از همکاران به منظور اهمیت دادن به مبحث اشتغال در زندان‌های استان، اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان را حلقه اصلی اصلاح و تربیت اعلام کرد و گفت: با همکاری و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های سازمان در موضوع اشتغال مددجویان برسیم.

وی استفاده از ظرفیت شورای طبقه‌بندی زندان‌ها به منظور افزایش اشتغال مددجویان را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه مسئولین زندان‌ها و کارکنان فرهنگی درون زندان‌ها باید با جدیت موضوع اشتغال را پیگیری کنند.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر بیان کرد: با همکاری سه جانبه اداره کل، بنیاد تعاون و اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای در سه ماهه پایانی سال نیز کلاس‌های فنی حرفه‌ای در زندان‌ها ادامه می‌یابد.

حیدری یکی از معضلات اصلی زندان‌ها را ورود مواد مخدر دانست و افزود: همه همکاران باید با تلاش و هوشیاری راه‌های ورود مواد مخدر به زندان‌ها را مسدود کنند.

وی یکی از اهرم‌های کنترل آسیب‌های پر خطر در زندان‌ها را اشتغال مددجویان دانست و ابراز داشت: با افزایش اشتغال مددجویان میزان رفتارهای پرخطر در زندان‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول