اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

ایجاد اشتغال و کاهش تورم مهم‏ترین دغدغه‌ مردم است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و کاهش تورم مهم‏ترین دغدغه‌ای است که اغلب مردم در مراجعاتی که دارند، بیان می‌کنند.

ایجاد اشتغال و کاهش تورم مهم‏ترین دغدغه‌ مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏‌رسانی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا مشهدی‏‌عباسی امروز اظهار کرد: ایجاد اشتغال و کاهش تورم مهم‏ترین دغدغه‌ای است که اغلب مردم در مراجعاتی که دارند، بیان می‌کنند.

وی مهم‏ترین دغدغه خود را نیز اشتغال و تورم خواند و افزود: بر این اساس، پیگیری توسعه حوزه انتخابیه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال مردم در حوزه توسعه دانشگاه‌ها، گردشگری و کشاورزی را حل و فصل کنیم.

مشهدی‏‌عباسی همچنین بار دیگر بر این مسئله تأکید کرد که حق حوزه انتخابیه‌اش از درآمد تاریخی نفت استیفا نشده و دولت‏‌های نهم و دهم دستاوردهای بسیار اندکی برای این منطقه داشته‌اند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم، حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند سهم مناسبی از بودجه نداشت، با اینکه شاید آن زمان نفت بالای 100 دلار به فروش می‌رفت و رئیس جمهور سابق سفرهای استانی زیادی داشت.

وی تصریح کرد:‌ دولت سابق تنها یک سفر نصفه و نیمه به حوزه انتخابیه ما داشت؛ در حالی که در بعضی از شهرستان‌ها و استان‌ها، سه یا چهار بار سفر انجام و در این سفرهای استانی، بودجه‌های بسیار مناسبی برای آنها در نظر گرفته شد.

مشهدی‏‌عباسی تأکید کرد: متاسفانه بودجه خاصی عاید ما از سفرهای استانی و از دولت‌های نهم و دهم نشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار دارد دولت در بحث بودجه عدالت را در نظر بگیرد، گفت: مهم‌ترین خواسته من به عنوان نماینده مردم از دولت یازدهم در بحث بودجه این است که عدالت را در نظر بگیرند و به این نکته بسیار توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:‌ درست است که ما در کنار پایتخت هستیم، ولی محرومیت‌های خاص خود را داریم که امیدوارم کاستی‌ها و کمبودهایی که در دولت‌های نهم و دهم در حوزه انتخابیه داشتیم، در دولت یازدهم جبران شود.

انتهای پیام/2568/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول