اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

99 درصد تعهد اشتغال محقق شده است

فرماندار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 99 درصد تعهدات اشتغال مرکز استان اردبیل تحقق یافته و زمینه و بستر اشتغال مولد فراهم آمده است.

99 درصد تعهد اشتغال محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل اظهار داشت: این میزان تحقق اشتغال در سایه تلاش و همت تمامی دستگاه‌ها و مدیران دلسوز به دست آمده و پیش‌بینی می‌کنیم در سه ماه پایانی سال این تعهد همچنان افزایش یافته و بیشتر از انتظار بستر تحقق اشتغال مولد و کارآمد را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای آیین‌نامه گسترش بنگاه‌های زودبازده تاکنون بیش از 16 هزار و 845 طرح به تصویب رسیده که برای پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 800 هزار میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

رئیس اشتغال و سرمایه‌‌گذاری شهرستان اردبیل خاطر نشان کرد: این تعداد طرح توان اشتغالزایی 52 هزار نفر را دارد که امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مجری و پرداخت بانک‌های عامل بتوانیم این ظرفیت عظیم اشتغال را فراهم کنیم.

دبیر اضافه کرد: تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها در سال‌جاری بیش از سه هزار و 217 طرح بوده که رقم تسهیلات آنها 10 هزار میلیون تومان است که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال چهار هزار نفر باشد.

وی در ادامه بیان کرد: از این تعداد در 9 ماهه امسال بیش از دو هزار و 348 طرح با اشتغالزایی دو هزار و 809 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل اولویت دولت را توسعه و تقویت امر سرمایه‌گذاری، اشتغال و کارآفرینی بیان کرد و ادامه داد: ضروری است در راستای حمایت از سیاست‌های دولت در مورد اشتغال و سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی بیشتر و با جدیت این امر را پیگیری کرده و در رسیدن به سرانجام مناسب یاریگر ما باشند.

دبیر گفت: انتظار این است که در این زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل مناسب انجام شده و حرکت‌های مثبت و رو به جلو همچنان زمینه‌ساز تقویت حوزه اشتغال و کارآفرینی باشد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول