اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خبر داد

اخذ رضایت از شاکیان 309 زندانی خراسان‎جنوبی توسط واحد مددکاری

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان این‌که در شش ماهه نخست سال‎جاری واحد مددکاری با 734 شاکی و اولیای دم مددجویان گفت‌وگو کرده است، گفت: این کار منجر به اخذ رضایت شاکی و اولیای دم 309 زندانی خراسان جنوبی شده است.

اخذ رضایت از شاکیان 309 زندانی خراسان‎جنوبی توسط واحد مددکاری

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با فعالیت‌های واحد مددکاری اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 537 مورد برنامه حمایتی تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان این‌که در نیمه نخست سال‎جاری از محل سکونت و کار 346 مددجو توسط واحد مددکاری زندان بازدید شده است، ادامه  داد: همچنین در این مدت وضعیت خانوادگی 3 هزار و 540 مددجو توسط این واحد بررسی شده است.

آزادی 849 زندانی خراسان جنوبی با پیگیری مددکار

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از مطالع و بررسی پرونده قضایی 4 هزار و 785 مددجو خراسان جنوبی توسط واحد مددکاری خبر داد و افزود:  در این مدت 849 زندانی با پیگیری مددکار آزاد شد‌ه‌اند.

اربابی با بیان این‌که همچنین در این مدت واحد مددکاری با 734 شاکی و اولیای دم مددجویان گفت‌گو کرده است، تصریح کرد: این کار منجر به اخذ رضایت شاکی و اولیای دم 309 زندانی خراسان جنوبی شده است.

وی با اشاره به این‌که 236 مددجو در پی پیشنهاد مددکار مرخصی و مرخصی تحت الحفظ دریافت کرده‌اند، اذعان داشت: همچنین با پیشنهاد مددکار 501  مددجو از زندانی به زندان دیگر انتقال یافته‌اند.

معرفی 519 مددجو خراسان جنوبی به کمیته امداد

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: همچنین واحد مددکاری زندان‌های خراسان جنوبی در شش ماهه نخست سال‎جاری عفو موردی یک‌هزار و 40 مددجو و آزادی مشروط 970 مددجو را پیگیری کرده است.

اربابی همچنین معرفی 224 مددجو به هلال احمر، معرفی 519 مددجو به کمیته امداد، 134 نفر به ستاد دیه، معرفی 140 مورد به انجمن حمایت، معرفی 126 مورد به مرکز مراقبت و معرفی شش نفر به بهزیستی را از جمله اقدامات دیگر واحد مددکاری زندان‌ها در شش ماهه نخست سال‎جاری  عنوان کرد.

پرداخت کمک مالی به 520 زندانی خراسان جنوبی

وی یادآور شد: در نیمه نخست سال جاری به پیشنهاد واحد مددکاری برای 580 مددجو اشتغال و حرفه آموزی ایجاد شده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت با پیشنهاد مددکار به 520 مددجو کمک مالی پرداخت شده است.

انتهای پیام/69022/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول