اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنج‌شنبه پرترافیک ورزشی در همدان

روز شلوغ نمایندگان فوتبال و فوتسال همدان در لیگ‌های کشوری

امروز نمایندگان فوتبال و فوتسال همدان روز شلوغی را در مسابقات لیگی دارند و باید در خانه حریفان به میدان بروند.

روز شلوغ نمایندگان فوتبال و فوتسال همدان در لیگ‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سه نماینده فوتبال و فوتسال استان در مسابقات کشوری امروز پنج‌شنبه به میدان می‌روند تا بتوانند با کسب امتیاز شرایط خود را جدول گروه‌های مختلف بهبود بخشند.

در نخستین بازی امروز تیم بانوان پاس همدان که شرایط نسبتاً خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارد برای جبران شکست‌های پیاپی در هفته‌های اخیر به ایلام سفر کرده است.

هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان در حالی پیگیری می‌شود که نماینده فوتبال استان همدان شرایط خوبی برای کسب امتیاز دارد و باید امروز برابر تیم پالایش گاز ایلام به میدان برود.

تثبیت جایگاه پنجمی در جدول برای بانوان پاس یکی از اهداف مهم این بازی است که شاگردان سکینه بیات امروز در صورت پیروزی می‌توانند نخستین پیروزی دور برگشت لیگ برتری خود را جشن بگیرند.

تا قبل از این مسابقه تیم پاس همدان با انجام 15 مسابقه با کسب 20 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و در مقابل تیم پالایش گاز ایلام با 15 امتیاز در رده ششم جای خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز پنج‌شنبه 19 دی در ورزشگاه تختی ایلام دو تیم بانوان پاس همدان و پالایش گاز به مصاف هم می‌روند.

دیگر نماینده فوتبال همدان تیم فوتبال شهرداری است که سفر طولانی به بوشهر داشته تا برابر تیم ایرانجوان بوشهر به میدان روند.

تیم شهرداری که در مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صعود دارد در پنج هفته نخست این رقابت‌ها نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول گروه قرار دارد.

شاگردان هادی گل‌محمدی این روزها با توجه به شرایط آب و هوایی همدان تمرینات منظمی را نداشته و با آمادگی نصف و نیمه پیگیر مسابقات خود هستند، حضور در گروه جنوب و رفتن به شهرهای جنوبی سختی کار این تیم را دو چندان کرده است.

کسب پیروزی و امتیاز برای شهرداری‌چی‌های همدانی از اهمیت بالایی برخودار است تا بتوانند به صورت موقتی از قعر جدول فاصله گرفته و دلخوش بازی‌ها بعدی تیم‌شان باشند.

تا پایان هفته پنجم لیگ دسته سوم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال شهرداری همدان با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته و در مقابل تیم ایرانجوان خورموج با کسب 6 امتیاز در رده ششم جدول جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز پنج‌شنبه از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی خورموج دو تیم شهرداری همدان و ایرانجوان این شهر به مصاف هم می‌روند.

نماینده فوتسال استان همدان در لیگ دسته یک تیم علیصدر است که با پشت سر گذاشتن ناکامی‌ها و تعطیلاتی بین فصل با شرایط و روحیه بهتری وارد کوران مسابقات شده‌اند.

اضافه شدن دو بازیکن جدید در نیم‌فصل ترکیب این تیم را هجومی‌تر کرده و برای رسیدن به بالای جدول گروه کار سختی را در پیش دارند.

شاگردان علیرضا خسروی طی چهار بازی متوالی روی نوار خوش‌شانسی حرکت می‌کنند به طوری که سه پیروزی و یک تساوی حاصل کار تیم علیصدر در مسابقات اخیر خود بوده است.

برد هفته گذشته علیصدری‌ها برابر صدرنشین گروه در بین اهالی فوتسال سر و صدای زیادی ایجاد کرده و باعث شده تا حریف اصفهانی این تیم امروز با احتیاط بیشتری برابر جوانان جویای‌نام همدانی صف‌آرایی کند.

همدانی‌ها به دنبال انتقام شکست دو بر یک دور رفت برابر تیم کاشی نیلواصفهان به میدان می‌روند تا ضمن کسب سه امتیاز این بازی بتوانند چند پله در جدول گروه صعود داشته باشند.

تیم فوتسال علیصدر تا پایان هفته یازدهم با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه یک قرار دارد و در مقابل تیم کاشی‌ نیلواصفهان با 18 امتیاز در مکان سوم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر پنج‌شنبه 19 دی از ساعت 15 و در ورزشگاه پیروزی شهر اصفهان دو تیم علیصدر همدان و کاشی نیلو به مصاف هم می‌روند.

این شلوغ آخر هفته باعث شده تا ورزشی‌نویسان همدانی به شدت پیگیری کسب اطلاع از نتایج این بازی‌ها از مسئولان تیم‌ها باشند تا با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع رسالت کاری خود را به خوبی هم‌مانند قبل داشته باشند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول