اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد نمونه:

نماز جمعه باید برنامه‌محور باشد

امام جمعه محمودآباد نمونه گفت: نماز جمعه و فعالیت‌های جانبی این آیین عبادی سیاسی باید برنامه‌محور باشند.

نماز جمعه باید برنامه‌محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام فرهاد سماواتی ظهر امروز در جلسه کار گروه ستاد نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه حضور پرشور و خدمت‌رسانی به نماز جمعه را کاری ارزشمند دانست و اظهار کرد: خدمت به نمازگزاران جمعه حرکتی شایسته و خداپسندانه است که باید قدردان و شکرگزار این فرصت‌ها باشیم.

وی افزود: اعضای ستاد نماز جمعه در مناسبت‌های سیاسی و مذهبی باید بتوانند به صورت منظم و با برنامه کارهای خود را پیش ببرند.

امام جمعه محمودآباد نمونه عنوان کرد: نماز جمعه باید برنامه‌محور باشد و جذب همه مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به این فریضه عبادی و سیاسی باید در اولویت برنامه‌های ستاد نماز جمعه قرار گیرد.

نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد نماز جمعه محمودآباد نمونه بیان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه در هر منطقه با عنوان بازو و پشتیبان امام جمعه محسوب می‌شوند و باید با محوریت امام جمعه فعالیت کنند.نماز جمعه یک نهاد مردمی است که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبوده و خدمت خالصانه در این نهاد مقدس به همه مردم تعلق دارد.

وی ضمن انتقاد از عدم ارسال برنامه‌ها و گزارش‌های برخی از ستادهای نماز جمعه به دفتر استان قزوین گفت: مسئولان ستادهای نماز جمعه برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد را در اسرع وقت به دفتر استانی ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

بخشدار مرکزی قزوین نیز با اشاره به حضور باشکوه مردم شهر محمودآباد نمونه در نماز جمعه و مناسبت‌های مذهبی گفت: شهر محمودآباد نمونه یکی از شهرهایی است که با داشتن مردمانی مذهبی و متدین حضوری فعال در همه مناسبت‌ها دارند و امیدواریم همواره بر شکوه و عظمت آن افزوده شود.

محرمعلی گروسی بیان کرد: اقتدار اجتماعی در یک شهر با محوریت نماز جمعه تجلی پیدا کرده و باید این نهاد مردمی را ماندگار و نظام اسلامی را تقویت کنیم.

 در پایان این جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد نماز جمعه محمودآباد نمونه مشخص شدند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول