اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه گچساران مطرح کرد

تغییر محل برگزاری نماز جمعه گچساران از کانون بسیج به مصلا

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران از برگزاری مجدد نماز جمعه این شهرستان در محل مصلا خبر داد.

تغییر محل برگزاری نماز جمعه گچساران از کانون بسیج به مصلا

مختار شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه مصلای گچساران به یکی از مشکلات اساسی و بزرگ این شهرستان تبدیل شده است.

وی افزود: روند ساخت و تکمیل این پروژه نامطلوب و ناامیدکننده است و همین موضوع سبب نگرانی و دلخوری نمازگزاران و امام جمعه گچساران شده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم تکمیل مصلا و آغاز فصل بارش امکان برگزاری نماز جمعه در مصلای گچساران غیر ممکن شده است.

وی عنوان کرد: به همین دلیل و به خاطر رفاه حال نمازگزاران، مکان برگزاری نماز جمعه به صورت موقت از محل مصلا به محل کانون بسیج سالن 9 دی تغییر یافت تا در این فاصله مشکل گنبد مصلا برطرف شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این چند هفته روند تکمیل و ساخت مصلا نامطلوب بوده و اقدام قابل توجهی نیز صورت نگرفته است.

وی گفت: در سفر اخیر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به گچساران و بازدید از مصلا روند سریع تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت اما اقدامی صورت نگرفت.

شفیعی تاکید کرد: با توجه به عدم توجه به تکمیل مصلا و برطرف کردن مشکل گنبد در راستای جلوگیری از ریزش باران، امام جمعه گچساران ضمن انتقاد شدید از این وضعیت خواستار برگزاری نماز جمعه هفته آینده در محل مصلا شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران خاطرنشان کرد: مقرر شد که در هفته آینده با استفاده از چندین چادر بزرگ و پوشاندن گنبد مصلا از ریزش باران جلوگیری و نماز در مصلا برگزار شود.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول