اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

نماز جمعه خنثی کننده بسیاری از نقشه‌های دشمنان نظام است

امام جمعه دماوند، نماز جمعه را همواره خنثی کننده بسیاری از نقشه‌های دشمنان نظام خواند و بر پرشورتر برگزار شدن آن تأکید کرد.

نماز جمعه خنثی کننده بسیاری از نقشه‌های دشمنان نظام است

حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز پس از ابقایش به مدت سه سال دیگر در دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان داشت: نماز جمعه کانون وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی تصریح کرد: حضور همه اقشار جامعه در کنار هم در این فریضه عبادی سیاسی، امکان ایجاد این وحدت را فراهم می‌کنند.

امام جمعه دماوند با اشاره به اهمیت نماز جمعه در توصیه‌های بزرگان دین افزود:‌ این عبادت علاوه بر جنبه مذهبی و دینی، جنبه بسیار قوی فرهنگی و سیاسی دارد و بی‌دلیل نیست که همیشه از آن با عنوان یک فریضه عبادی سیاسی یاد می‌شود.

علاءالدینی نماز جمعه را همواره خنثی کننده بسیاری از نقشه‌های دشمنان نظام خواند و ادامه داد: همیشه بیشترین و بزرگ‏ترین حرکت‌های سیاسی هم‌راستا و هم‏سو با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به واسطه نماز جمعه و از این عرصه برخاسته است.

امام جمعه دماوند ضمن تقدیر از مردم ولایی و همیشه در صحنه دماوند و حضور جوانان و نوجوانان و مسئولان و علما‌ در کنار هم در این حرکت عبادی سیاسی، تقدیر و تشکر ویژه‌ای از رئیس شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه به دلیل اعتماد مجدد وی به خود داشت.

انتهای پیام/2568/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول