اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی عقب افتاده جام آزادگان صورت می‌گیرد

کار سخت الوند همدان برای عبور از عوراضی شهرداری یاسوج

تیم فوتبال الوند همدان برای رسیدن به جایگاه بالای جدول در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز کار سختی در یاسوج و برابر تیم شهرداری این شهر دارد.

کار سخت الوند همدان برای عبور از عوراضی شهرداری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تعطیلات نیم فصل خود را سپری می‌کند، تیم‌هایی که درگیر مسابقات جام حذفی کشور بودند برای انجام بازی‌های عقب افتاده خود باید برابر حریفان به میدان بروند.

تیم فوتبال الوند همدان که امسال دومین سال متوالی حضورش را در جام آزادگان تجربه می‌کند، با افت و خیز زیادی در مسابقات امسال حاضر شد و نتوانست انتظاراتی که از آن به وجود آمده بود را به خوبی عملی کند.

یکی از دو نماینده فوتبال همدان در مسابقات لیگ دسته یک با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد هم گروه شده و رقابت سختی را برای لیگ برتری شدن دارند.

حضور هم زمان تیم الوند در لیگ دسته یک و جام حذفی کشور و صعود به مرحله یک هشتم پایانی باعث شد تا در دو جبهه سخت این تیم جدال سختی را با حریفان داشته باشد و بعد از شکست برابر پرسپولیس تهران منجر به این شد تا تمرکز کادر فنی تیم فوتبال الوند به مسابقات جام آزادگان معطوف شود.

همین حضور در جام حذفی باعث شد تا دو مسابقه الوندی‌ها در لیگ یک معوقه شود تا بعد از اتمام دور اول و رفت رقابت‌ها در تعطیلات نیم فصل این دو بازی با تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرداری یاسوج طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال برگزار شود.

شاگردان رضا طلایی‌منش که در لیگ امسال تاکنون 9 بازی را انجام دادند، نتوانستند با چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست سنگین وضعیت مناسبی در جدول داشته باشند اما با دو بازی کمتر با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جدول گروه قرار گرفته‌اند.

یکی از بازی‌های عقب افتاده الوند از هفته ششم باید برابر تیم شهرداری یاسوج برگزار شود که امروز الوندی‌ها به یاسوج سفر کردند تا برابر تیم قعرنشین گروه یک این رقابت‌ها به میدان برود.

نماینده فوتبال همدان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و در خارج از خانه و در زمین اختصاصی شهدای نزاجا برابر تیم نیروی زمینی با حساب سه بر یک به برتری رسید و با روحیه بهتری به مصاف تیم شهرداری در یاسوج می‌رود.

الوندی‌ها با یک تیم نصف و نیمه به مصاف تیم شهرداری یاسوج خواهند رفت به طوری که رامین خسروی نخستین بازیکن جدا شده این تیم است که به تیم لیگ برتری استقلال اهواز پیوسته و نبود وی در خط دفاعی الوند مشکل‌ساز خواهد بود.

از طرف دیگر روح الله عبداللهی، پوریا آریاکیا، مجتبی انصافی و حسین کاظمی به دلیل مصدومیت با تیم الوند به یاسوج سفر نکردند و همچنین حمید گلزاری‌امجد، رضا حاتمی‌فرید و آرمین طلایی‌منش به دلیل مصدومیت‌های جزئی حضورشان در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در مقابل تیم قعرنشین شهرداری یاسوج اوضاع و احوالی خوبی ندارد و از 9 بازی انجام شده در این فصل تنها 9 امتیاز را کسب کرده و تنها برد این فصل خود را هفته گذشته برابر تیم قدرتمند و صدرنشین گروه تیم گل‌گهر سیرجان به دست آورده و با روحیه به مراتب بهتر به مصاف الوند همدان می‌رود.

استفاده از ورزشگاه خانگی و امتیاز میزبانی می‌تواند برگ برنده تیم شهرداری یاسوج باشد که در بازی با الوند همدان به امتیاز و حتی برتری برسد و این موضوع بر حساسیت این مسابقه افزوده است.

تیم فوتبال الوند همدان برای رسیدن به صدر جدول و ماندن در کورس قهرمانی در این گروه باید از این دو بازی عقب افتاده‌ای که دارد حداکثر نتیجه و امتیاز را بگیرد و با این بازیکنان مصدوم و شرایطی که این تیم دارد کادر فنی این تیم کار بسیار سختی خواهد داشت.

 

بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین شهرداری یاسوج و الوند همدان را هادی مسلمی (داور وسط)، سجاد قنبری و امرالله طراح (کمک داور) و روح الله تیموری (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین عبود سنگاشکن به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

تا پایان این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با انجام 9 بازی با 15 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گرو یک جام آزادگان قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری یاسوج با 9 امتیاز قعرنشین جدول 13 تیمی این گروه است.

از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک مسابقه تیم‌های شهرداری یاسوج و الوند همدان عصر امروز پنج‎‌شنبه 14 آذر ماه از ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول