اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اکثر پروژه‌های مدرسه‌سازی در کرمان نیمه‌تمام مانده ‌است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:‌ اکثر پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان نیمه‌تمام مانده ‌است و 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اکثر پروژه‌های مدرسه‌سازی در کرمان نیمه‌تمام مانده ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: فاصله دو مدرسه در جنوب و شمال استان کرمان یک‌هزار و 100 کیلومتر است.

وی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش در برنامه خود به مجلس چهار راهبرد کلیدی را ارائه کرد که یکی از مهم‌ترین آنها توسعه مشارکت عمومی در بخش‌های مختلف بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: آموزش و پرورش بخش زیادی از بودجه دولت را دارد، اما همیشه بخشی از کارش لنگ است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: دولت اعتبارات آموزش و پرورش در بودجه را با 25 درصد رشد پیش‌بینی کرده است و اگر این بودجه تصویب شود، باز هم وضعیت امروز را باید ادامه دهیم و تغییری ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان کرمان نیمه‌تمام مانده ‌است و 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ ساختمان اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز قدیمی و آسیب‌پذیر است.

این مسئول اظهار کرد: از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردیم که سفرهای استانی خود را از استان کرمان آغاز کند که این امر محقق شده و احتمالاً وزیر آموزش و پرورش در هفته آینده به کرمان سفر می‌کند.

جهانگیری افزود:‌ انتخاب معلم نمونه هر سال در دستور کار قرار دارد و این انتخاب از مدرسه آغاز می‌شود و تا سطح کشوری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد کارمندان دولت در آموزش و پرورش هستند، گفت:‌ شاید از نظر مادی نتوانیم کار چندانی برای فرهنگیان انجام دهیم، اما برنامه‌های تکریمی را برگزار می‌کنیم که تاثیر زیادی دارند.

انتهای پیام/80019/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول