اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تأکید کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کاری دماوند

فرماندار دماوند گفت: با توجه به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام، بنا بر افتتاح و کلنگ‌‏زنی هیچ پروژه‌ای نداریم و تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت در اولویت است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کاری دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی فرد پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرمانداری دماوند بیان کرد: در این زمینه، حتی سعی بر این است که به پروژه‌های نیمه تمامی که نیاز به اعتبار کلان دارند، ورود پیدا نکنیم.

فرماندار دماوند هر کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‏ای را باعث ایجاد امید در دل مردم و شهروندان خواند و افزود: آغاز هر پروژه‌ای که به نتیجه نرسد، اثرات مخربی به بار خواهد آورد؛ بنابراین در مرحله اول برای ادامه پروژه‌های نیمه تمامی که امیدی در دل مردم ایجاد کرده است، باید اقدامات جدی در نظر گرفته شود.

تشکیل ستاد مبارزه با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در دماوند

فرماندار دماوند با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در استان تهران افزود: نخستین ستاد مبارزه به ساخت‌ و سازهای غیرمجاز شهرستان دماوند با اولویت حفظ اراضی کشاورزی و منابع ملی نیز در هفته‌های گذشته تشکیل شد و این ستاد موظف به پیگری و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است.

محمودی‌فرد ادامه داد: همچنین جلسه فوق‌العاده شورای تأمین دماوند نیز با موضوع رسیدگی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز، در اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی بخشی از مشکلات این بخش را ناشی از بی‌تدبیری در حوزه مدیریتی در سال‏های اخیر دانست و گفت: پروژه‌های عظیم تغییر کاربری و ساخت‌ و ‌سازهای غیرمجاز که برخی از آنها به اشتباه با عنوان زمین‌خواری مطرح شده، حاصل رعایت نکردن حقوق دولتی در دستگاه‌ها و بی‌تدبیری در حوزه مدیریتی بوده است.

بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان و بیمارستان‌های دماوند

فرماندار دماوند در خصوص مشکلات بخش بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان به ویژه بیمارستان‌های دماوند و رودهن تصریح کرد: در مدت ورود در جریان مشکلات این بخش قرار گرفته‌ایم و درصدد تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد استان هستیم تا تمام مسائل مطرح و برای حل آن اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل جدی دولت در بحث اعتبارات بیان کرد: این مسئله‌ای است که دولت قبلی به ارث رسیده و انکار ناپذیراست، اما دلیل موجهی برای عدم توجه و رسیدگی به مشکلات نیست و باید تدبیری درست برای حل معضلات بخش مهم بهداشت و درمان نیز اندیشیده شود.

محمودی فرد با بیان لزوم ورود بخش خصوصی و خیران به حوزه بهداشت و درمان و تجهیز و تأسیس بیمارستان‏ها اظهار کرد:‌ نگاه‌ دولت در تمام بخش‌ها به ویژه در بخش بهداشت و درمان به جذب سرمایه‏‌گذار خصوصی و نیز استفاده از توان و نیت خیر خیران در این راه است.

انتهای پیام/2568/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول