اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نظرآباد:

اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام اولویت اصلی فرمانداری است

سرپرست فرمانداری نظرآباد گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام از اولویت‌های اصلی فرمانداری این شهرستان است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام اولویت اصلی فرمانداری است

شهریار آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد گفت: این شهرستان دارای استعداد و توانمندی‌های بسیاری است که باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب و اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه، ظرفیت‌های بالقوه‌ را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای متعددی در شهرستان نظرآباد آغاز شده که بخش‌هایی از آنها هنوز تکمیل نشده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد گفت: تکمیل نشدن این طرح‌ها هر کدام دلایل مختلفی دارد، بخش‌هایی از طرح‌ها اجرا و تکمیل آنها نیاز به چند سال زمان دارد و بخش‌هایی نیز به دلایلی چون فقدان تامین اعتبارات با کندی پیش می‌رود. 

* شناسایی طرح‌های نیمه‌ تمام در نظرآباد

آقایی بیان داشت: در نخستین گام با تشکیل کمیته‌ای در فرمانداری نظرآباد اقدام به شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کرده‌ایم که این پروژه‌ها شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با جذب و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز، در اجرای طرح‌ها تسریع شود تا مردم شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فوق باشند.

سرپرست فرمانداری نظرآباد گفت: بنابراین استانداری البرز و فرمانداری نظرآباد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها و فعالیت‌های نیمه‌ تمام به ویژه طرح‌های عمرانی را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

آقایی تاکید کرد: با تکمیل این طرح‌ها به طور قطع شاهد توسعه شهرستان نظرآباد و افزایش خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در حوزه صنعتی و اقتصادی خواهیم بود.

وی متذکر شد: البته تحقق این مهم نیازمند همراهی و تعامل همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی است و برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط خواهیم داشت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم تا شرایطی را برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی در نظرآباد فراهم کنیم و معتقدیم که مردم و فعالان اقتصادی این شهرستان اشتیاق و علاقه بسیاری برای مشارکت در توسعه شهرستان دارند.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول