اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کزد

ضرورت پیگیری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ساوجبلاغ تا دهه فجر

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه زمان بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها در شهرستان ساوجبلاغ بسیار طولانی شده است، گفت: مسئولان تا دهه فجر فرصت دارند پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری کنند.

ضرورت پیگیری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ساوجبلاغ تا دهه فجر

سید طاهر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان البرز اظهار داشت: متأسفانه روند احداث برخی از پروژه‌ها در شهرستان ساوجبلاغ به کندی پیش می‌رود و این امر سبب نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارات و عدم تعهد پیمانکار سبب شده است که برخی از پروژه‌ها در این شهرستان به کندی پیش برود و همچنان نیمه کاره باقی بماند.

استاندار البرز با بیان اینکه در این راستا مسئولان در دستگاه‌های مختلف فرصت دارند تا دهه فجر روند توسعه پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان را پیگیری کنند، افزود: در این راستا پروژه‌هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده تا دهه فجر به بهره‌برداری برسند.

طاهری در بخشی دیگر از سخنان خود بر ارائه خدمات بیشتر به روستاییان و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای این شهرستان تأکید کرد و گفت: با ارائه خدمات بیشتر به روستاها می‌توانیم روند مهاجرت روستاییان به شهر را کاهش دهیم و حتی روستاییانی که پیش از این به شهرها مهاجرت کرده بودند را نیز به روستاهای خود بازگردانیم.

وی یکی از دلایل مهاجرت روستاییان به شهرها را عدم خدمات‌رسانی کافی و اشتغال مناسب بیان کرد و افزود: در این راستا به جد پیگیر طرح‌های هادی روستایی خواهیم بود و از مسئولان درباره روند توسعه‌ای این طرح سئوال خواهیم کرد.

استاندار البرز همچنین با اشاره به اینکه شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش کشاورزی است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این شهرستان بیش از گذشته به آن توجه کرد روند توسعه‌ای بخش کشاورزی ساوجبلاغ است.

طاهری اظهار کرد: در این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کشاورزی وجود دارد که یکی از آنها ایجاد گلخانه‌ها است.

وی افزود: در این راستا باید با بهره‌گیری درست از ظرفیت گلخانه‌ها در شهرستان‌ بخش کشاورزی ساوجبلاغ و بالطبع استان را ارتقا دهیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای توسعه استان و رسیدن به استانداردهای خدمات‌رسانی در البرز نیازمند مسئولانی کوشا، ‌فعال و خلاق هستیم.

طاهری افزود: در این راستا با رصد توانایی‌ها و میزان عملکرد مسئولان در بخش‌های مختلف استان البرز افرادی که توانایی انجام کاری را نداشته باشند و عملکردشان در حوزه مسئولیتشان کافی و مناسب نباشد باید پاسخگو بوده و در مراحل بعدی مسئولیتشان واگذار خواهد شد.

وی مهم‌ترین وظیفه مسئولان را ارائه خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: اگر امروز در پشت میز مدیریت نشسته‌ایم، مهم‌ترین وظیفه ما خدمات‌رسانی به مردم است و مردم از ما انتظار دارند تا این وظیفه خطیر را به درستی به سرمنزل مقصود برسانیم چراکه غیر از این تنها نارضایتی خلق خدا را خواهیم داشت.

استاندار البرز خدمت صادقانه به مردم را مهم‌ترین رکن در دستگاه‌ها و توسط مسئولان عنوان کرد و گفت: با خدمت صادقانه به مردم می‌توانیم علاوه بر رضایتمندی مردم، استان البرز را نیز به سمت شکوفایی و پیشرفت بیشتر ببریم.

انتهای پیام/2302/ح40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول