اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید فرماندار از طرح‌های عمرانی شهرستان قدس مطرح شد

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌ تمام قدس

فرماندار قدس طی بازدیدی از طرح‌های عمرانی این شهرستان بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد.

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌ تمام قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قدس، محمد فردی ظهر امروز به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرای این شهرستان از چند پروژه اجرایی و عمرانی بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی از کاستی‌ها، نواقص، نیازهای این طرح‌ها مطلع شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس در حاشیه بازدید امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصول مدیریتی، نظارت بر روند پیگیری و اجرای کارها است و مدیران باید به صورت مستمر و مداوم از این موارد اطلاع داشته باشند.

فردی تصریح کرد: این امر موجب می‌شود تا برای رفع مشکلات و موانع موجود برنامه‌ریزی بهتری صورت گرفته و اجرای پروژه در شرایط بهتری دنبال شود.

وی با اشاره به نیازها و مشکلات موجود در شهرستان قدس تاکید کرد: تلاش فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی این است که پروژه‌های عمرانی نیمه‌ تمام در قدس در ظرف زمانی مشخص به اتمام رسیده و این امر نیازمند تلاش بیشتر و همچنین تامین اعتبارات مالی لازم است.

فرماندار شهرستان قدس گفت: فرمانداری تلاش ویژه‌ای برای تامین اعتبارات مالی مورد نیاز این پروژه‌ها را در دستور کار خود دارد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید برای جذب اعتبارات لازم برنامه‌ریزی و اقدام جدی داشته باشند.

فردی تاکید کرد: در این میان باید اولویت اصلی اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام باشد و امیدواریم با تکمیل طرح‌های فوق بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم.

فردی تاکید کرد: بازدید مقام‌های ارشد اجرایی از روند پیگیری و اجرای پروژه‌های عمرانی باید به صورت مداوم در دستور کار مدیران دستگاه‌های مرتبط در شهرستان قدس قرار داشته باشد.

لازم به توضیح است، فرماندار قدس امروز با حضور در محل پروژه‌های عمرانی چون بوستان بانوان، پروژه بزرگ تعاونی مسکن فروزان، کانال آب زرنان و طرح دیگر از آنها بازدید کرد.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول