اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب عنوان کرد

نیاز 230 هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان‌شرقی

نماینده مردم بناب با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی 124 طرح و پروژه نیمه‌تمام دارد که اتمام آنها نیازمند 230 هزار میلیارد ریال اعتبار است، گفت: نمایندگان در خوش‌بینانه‌ترین حالت تنها خواهند توانست 2 تا 3 درصد بودجه سال آینده را تغییر دهند.

نیاز 230 هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان‌شرقی

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بناب در تشریح استدلال خود اظهار کرد: آذربایجان شرقی 124 طرح و پروژه نیمه‌تمام دارد که اتمام آنها نیازمند 230 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی رقم پیش‌بینی شده برای این حجم پروژه با اعتبار مورد نیاز را در بودجه سال آینده تنها 7 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نمایندگان اگر با تمام توان هم به تغییر این بودجه همت کنند نخواهند توانست بیشتر از 3 درصد این رقم را تغییر دهند و نباید این توقع در مردم ایجاد شود که ما بودجه را تغییر خواهیم داد چرا که عملا این اتفاق غیرممکن است.

بنابی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های یاد شده با روشی که بودجه برای آنها تعیین می‌شود بیش از 20 سال طول خواهد کشید، گفت: بعد از اتمام پروژه‌ها تازه باید دوباره به فکر بازسازی طرحی که افتتاح نشده به تاریخ خواهد پیوست بپردازیم.

این نماینده مجلس نهم خواستار توجه به بخش درآمدها شد و اظهار کرد: با این درآمدها و اتکا به آنها عملا افتتاح هیچ پروژه‌ای ممکن نخواهد شد و مردم باید در جریان این واقعیت‌ها قرار گیرند.

وی راه نجات کشور را وارد کردن بخش خصوصی به گود دانست و گفت: باید پای بخش خصوصی را در طرح‌های عمرانی و اقتصادی کشور وارد کنیم و جایگاه مشخص و مناسبی را برای این بخش تعریف کنیم چرا که راه حل نجات کشور در بالفعل کردن بخش خصوصی است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول