اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین ورزش‌یار استان اصفهان اعلام کرد

اتمام 280 پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان‌های اصفهان

مدیرعامل مجمع خیرین ورزش‌یار استان اصفهان گفت: اتمام 280 پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان‌های استان اصفهان اولویت کار مجمع خیران ورزش‌یار است.

اتمام 280 پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان‌های اصفهان

حسین طغیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عملکرد مجمع خیران ورزش‌یار در بدو تأسیس تا امروز که یک سال از عمر آن می‌گذرد قابل قبول بوده است، پیشبرد سریع در فعالیت‌های مورد نظر را داشته‌ایم و استقبال مردم و مسئولان بازخورد عملکرد یک ساله ماست.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از خیران عزیز با این مجمع همراه هستند و با یاری گرفتن از توان مالی و نیت خداپسندانه و خیرخواهانه آنها 15 پروژه ورزشی را در حال احداث، تکمیل و تمام شده داریم.

طغیانی با بیان اینکه نیل به اهداف از پیش تعیین شده نیازمند حضور پررنگ خیران است ادامه داد: همراهی با مجمع خیران ورزش‌یار و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی که به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می‌شود باقیات و صالحاتی برای خیران است که ما نیز به دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب بیشتر خیران هستیم.

مدیرعامل مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان با اشاره به کاهش بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش عمرانی تأکید کرد: کاهش بودجه عمرانی دولت و وزارت ورزش و جوانان فرصتی برای استفاده از ظرفیت خیران فراهم می‌کند، خلاً ایجاد شده در ساخت و سازهای ورزشی با حضور خیران پر می‌شود البته در صورتی که مسئولان نیز با این عزیزان همراهی کنند و با کاهش مالیات‌ و عوارض زمینه را برای حضور پررنگ خیران در بحث ساخت و سازهای ورزشی فراهم نمایند.

وی اضافه کرد: اتمام 280 پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان‌های استان اصفهان اولویت کار مجمع خیران ورزش‌یار است و پس از آن باید به فکر ایجاد مجموعه‌های جدید و اقدامات نو بود.

انتهای پیام/63020/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول