اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

تکمیل 20 پروژه نیمه‌تمام در آبپخش‌

رئیس شورای اسلامی آبپخش از تکمیل 20 پروژه نیمه‌تمام در آبپخش خبر داد.

تکمیل 20 پروژه نیمه‌تمام در آبپخش‌

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در آبپخش است و در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای اسلامی آبپخش است و از تمام توان برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش از تکمیل 20 پروژه نیمه‌تمام در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: امکانات و ظرفیت موجود را برای تکمیل این تعداد پروژه به کار گرفته‌ایم و انتظار داریم به نتایج مطلوب برسیم.

رضایی تصریح کرد: به طور مرتب از پروژه‌های موجود در شهر بازدید می‌کنیم و مشکلات موجود در این طرح‌ها را مرتفع خواهیم کرد.

این مسئول بیان داشت: از تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادها انتظار داریم در حد توان و ظرفیت موجود با شورای اسلامی و شهرداری آبپخش همکاری کنند تا شاهد پیشرفت این منطقه باشیم.

وی یادآور شد: نظارت بر اجرای پروژه‌ها از برنامه‌های مهمی است که برای کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها انجام می‌شود و این روند در تمام ایام سال تداوم دارد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: آبپخش از ظرفیت خوبی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است و باید با همدلی و وحدت برای عمران و آبادانی و ساختن این شهر اهتمام ورزیم.

وی با تبریک انتخاب استاندار جدید افزود: دکتر سالاری از نیروهای جوان و متخصص استان است و باید همه کمک کنیم تا شاهد عمران و آبادانی و توسعه همه‌جانبه استان باشیم.

انتهای پیام/2452/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول