اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ساحلی نور:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری نور است

شهردار شهر ساحلی نور گفت: پیگیری پروژه‌های نیمه کاره اولویت اصلی ما است و فعلا پروژه جدید شروع نمی‌کنیم.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری نور است

مرتضی مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور به برنامه‌های کاری و اجرایی در مدیریت شهری از سوی شهرداری نور اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 50 برنامه برای افزایش خدمات‌رسانی و رفاه شهروندان نور در شهرداری در حال اجرا و بررسی است که برخی از آنها نیز تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

شهردار نور افزود: با توجه به فراوانی پروژه‌های نیمه کاره قصد شروع پروژه جدید را در حال حاضر نداریم و اولویت اول ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر است.

وی ساماندهی گلزار شهدای شهر که سال‌ها نیمه‌کاره رها شده،تعریض پل تمیشان( جنب جهاد کشاورزی) که از دو سال قبل آغاز شده و عدم پیشرفت آن مشکلاتی را برای شهروندان و رانندگان فراهم آورده و نیز احداث ساختمان جدید آتش‌نشانی را از پروژه‌های اولویت‌دار عنوان کرد.

مومنی از نهضت آسفالت در سطح شهر خبر داد و ابراز داشت: آمار خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر که قدمت زیاد دارند و آسفالت نشده زیاد است و از طرفی عمر مفید آسفالت برخی از خیابان‌ها به اتمام رسیده و نیاز به روکش آسفالت دارد که با برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود و هم‌اکنون استارت کار زده شد.

شهردار نور  ادامه داد: یکی از معضلات در شهر آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها با کوچک‌ترین بارندگی است چون خیابان‌های طراحی شده نه شیب کافی دارند و نه کانال‌های دفع آب سطحی برای آنها تعبیه شده است که باید با تدبیر لازم نسبت به جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اقدام عاجل انجام داد.

شهردار نور لایروبی رودخانه‌های سطح شهر و احداث دیوار حفاظتی و نیز ایجاد سیل بند در مواردی که نیاز باشد را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: بخشی از کار لایروبی آغاز شده است.

وی از فعال شدن کمیسیون‌های مختلف در شهرداری نور خبر داد و ابراز داشت: این کمیسیون‌ها در راستای وظایف محوله خود فعالیت می‌کنند و ارائه پیشنهادات،راهکارها و پیگیری حسب موارد از وظایف آنان است.

مومنی با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز سطح شهر افزایش و توسعه فضای سبز شهری و نگهداری از آن،کمک به توسعه ورزش،امور مذهبی و سایر موارد را نیز از برنامه‌های مدیریت شهرداری برشمرد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول