اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری عنوان کرد

پیگیری برای تدفین شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ساری

فرمانده سپاه ساری گفت: درحال پیگیری برای تدفین شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ساری هستیم که مسئولان موافقت نهایی را انجام دهند.

پیگیری برای تدفین شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی امشب در حاشیه برگزاری مراسم وداع با سه شهید گمنام در حسینیه عاشقان مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران اظهار داشت: به برکت برگزاری اجلاسیه بزرگ 10 هزار و 400 شهید استان  امشب مردم شهرستان ساری میزبان سه شهید جاویدالااسر بودند.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه این سه شهید گمنام مربوط به یکی از عملیات‌های ویژه مازندران هستند، افزود: در شب شهادت امام رضا(ع) این غریب‌های مظلوم هم در دیار علویان در آغوش گرم مردم مازندران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران پذیرایی شده است.

شریعتی با بیان اینکه این مراسم تحت عنوان وداع با شهدای گمنام برگزار شده است، افزود: این مراسم برای گرامی داشتن یاد و نام شهدا در حسینیه عاشقان مرکز استان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و تدارکات برای برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران، گفت: این کنگره آماده میزبانی از 10 هزار نفر از عاشقان اهل بیت‌(ع) و شهدا در اجلاسیه بزرگ 10 هزار و 400 شهید مازندران است.

شریعتی از اعزام دو هزار رزمنده ساروی به تجمع بزرگ ایثارگران در شهرستان بابل خبر داد و بیان داشت: این تجمع برای تجدید دوباره با شهدا و امام شهدا برگزار شده است.

فرمانده سپاه ساری با بیان اینکه سه شهید گمنام فردا میهمانان ویژه کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران هستند، افزود: این شهدای گمنام در مرکز استان مازندران تدفین شوند.

شریعتی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه مقصد دفن این شهدای گمنام در چه مکانی است، گفت: پیگیری‌های لازم برای تدفین این شهدای گمنام در مرکز استان مازندران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به مسئولان پیشنهاد کردیم این شهدا گمنام را در حسینیه عاشقان ساری که محل تجمع دلسوختگان اهل بیت(ع) و عاشقان شهدا است، تدفین کنند.

فرمانده سپاه ساری ابراز امیدواری کرد: بخش بیشتری از این پیگیری‌ها انجام شده است و مسئولان باید موافقت نهایی را انجام دهند.

شریعتی بیان داشت: در صورت تدفین شهدا در حسینیه عاشقان ساری بارگاه و زیارتگاهی برای این شهدای گمنام در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/86003/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول