اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 دی‌ماه

نخستین کنگره ملی امام صادق (ع) در خوی برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: نخستین کنگره ملی امام صادق (ع) 28 دی‌ماه در خوی برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی امام صادق (ع) در خوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مقصود محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 28 دی‌ماه امسال شهرستان دارالمومنین خوی میزبان نخستین کنگره ملی امام صادق (ع) است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی امام صادق (ع) به صورت ملی و کشوری بوده، ابراز داشت: فراخوان مقالات آن از مهرماه امسال در سطح کشور آغاز شده و در کلیه دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و مراکز علمی و پژوهشی اطلاع‌رسانی کامل صورت گرفته است.

محمودی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات 21 آذرماه بود که با توجه به استقبال علاقمندان تا پنجم دی‌ماه تمدید شد و تاکنون 130 مقاله از 16 استان کشور به دبیرخانه کنگره ملی مقاله ارسال شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با بیان اینکه مقالات ارسالی در سطح خوبی بوده، ادامه داد: از 20 آذرماه ارزیابی مقالات توسط هیئت داوران آغاز شده و توسط هفت هیئت داوری ارزیابی مقالات ادامه دارد و امید است تا 15 دی‌ماه نتیجه ارزیابی‌های مشخص شود.

محمودی متذکر شد: در پایان 10 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده و به نفرات اول تا سوم جوایز ویژه اهدا می‌شود و 30 مقاله نیز که قابل چاپ باشد در کتابی به نام مجموعه مقالات کنگره چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/61005/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول