اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) گچساران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) تأکید کرد.

لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) گچساران

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) اشاره کرد و اظهار داشت: این امامزاده واجب‌التعظیم در ایران به خصوص در حوزه جنوب و کشورهای حاشیه خلیج فارس مشهور و شناخته شده بوده که زائران بسیاری از کشورهای عربی و هندوستان به این مکان مذهبی سفر می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه در سنوات گذشته به دلیل عدم امکانات فرهنگی و تبلیغاتی و شرایط لازم امکان معرفی امامزاده بی‌بی حکیمه (س) فراهم نبود، ادامه داد: امیدواریم با شرایط فراهم شده بتوان به نحو مطلوب این امامزاده جلیل‌القدر را معرفی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این‌که به منظور برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) با همکاری دستگاه‌های فرهنگی زمینه‌سازی لازم صورت گرفته که شاهد تاثیر بسیار مهم فرهنگی و دینی در سطح استان هستیم که این امر در جذب زائران، گردشگران و اختصاص بودجه‌های جداگانه تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره ملی در حرم چهارم اهل‌البیت زائران زیادی از سراسر کشور و کشورهای مختلف به امامزاده بی‌بی حکیمه (س) مشرف می‌شوند، گفت: با این وجود باید کلیه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در این ایام تلاش مضاعفی به منظور برگزاری هرچه باشکوه کنگره داشته باشند.

میرمحمدی تصریح کرد: متولیان امر باید زیرساخت‌های لازم از جمله در نظر گرفتن رفاه حال زائرین، فراهم کردن زائرسرا و وضعیت خود امامزاده مدنظر قرار گرفته شود.

مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، فراهم کردن زیرساخت‌ها جهت جذب گردشگر را امری فرهنگی و دینی دانست و گفت: توجه به این مهم در زمینه اقتصادی و جذب گردشگر نقش به سزایی دارد که می‌توان ظرفیت‌های استان را به نحو مطلوب به زائران و گردشگران معرفی کرد.

وی با تأکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های است که آن‌گونه که باید و شاید معرفی نشده است، گفت: امیدواریم با تایید امامزاده بی‌بی حکیمه (س) به عنوان حرم چهارم اهل‌بیت کهگیلویه و بویراحمد از مهجوریت بیرون می‌آید.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) تاثیر بسیار زیادی در معرفی امامزاده شهرستان گچساران و استان دارد از این‌رو باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کنگره و معرفی استان فراهم شود.

مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی و پخش آن از شبکه‌های مختلف ملی و یا بین‌المللی و اطلاع‌رسانی از طریق سایت‌ها، وبلاگ‌ها و رسانه‌های مختلف نقش اساسی و محوری در راستای معرفی استان و جذب گردشگر دارد.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول