اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه سوادکوه:

یادواره‌های شهدا را در مناسبت‌ها برگزار نکنیم

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر لزوم توجه به پیام‌های یادواره‌های شهدا، گفت: یادواره‌های شهدا را در مناسبت‌ها برگزار نکنیم.

یادواره‌های شهدا را در مناسبت‌ها برگزار نکنیم

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه اظهار داشت: یادواره‌های شهدا نوعی تعهد با شهداست و باید بیاموزیم که شهدا برای چه رفتند و از ما چه انتظاری داشتند.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه یادواره‌های شهدا را در مناسبت‌ها برگزار نکنیم، افزود: یادواره شهدا باید خروجی و پیام داشته باشد و مناسبت‌هایی مانند اربعین و یا رحلت رسول خدا دارای خروجی و پیام‌های خود هستند و یادواره‌های شهدا را برای ایام مناسبتی اجرایی نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف برگزاری یادواره شهدا باید برای پر کردن فضاهای خالی باشد، تصریح کرد: یادواره‌های شهدا را برای پر کردن فضای خالی برگزار کنیم تا یادواره شهدا نمود و پیام خاص و تاثیر گذار داشته باشند.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه شهدا خون دادند که دین و قران و ارزش‌های آن احیا شود، گفت: در یادواره‌های شهدا، آرمان‌های شهدا و تاکید آنان بر ولایت و امامت و امر به معروف و نهی از منکر تبیین شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: با حضور در یادواره‌های شهدا دلدادگی خود را به آنان اعلام کنند.

انتهای پیام/86015/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول