اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه قزوین:

گردنه‌های قزوین برف‌گیر شد/ تردد در محورها روان است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: گردنه‌‌های قزوین از بامداد امروز به زیر پوشش پراکنده برف رفته و تردد در تمام محورهای مواصلاتی این استان روان گزارش شده است.

گردنه‌های قزوین برف‌گیر شد/ تردد در محورها روان است

سیدمظفر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بارش‌های برف در محورهای استان قزوین اظهار کرد: این بارش‌ها از بامداد امروز در گردنه‌های کوهین در محور قزوین ـ رشت، آوج در محور همدان، هجیب در محور بویین زهرا ـ ساوه و قسطین لار در محور الموت، بهرام آباد در محور رازمیان آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر تردد در گردنه‌های یادشده بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راه استان قزوین با تأکید بر اینکه مسافران از سفرهای غیرضروری از محورهای استان باید پرهیز کرده و یا سفر را به تأخیر بیندازند، تصریح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، مواد غذایی، باک پر از سوخت، تجهیزات خودرویی، برف‌پاک‌کن سالم و پوشاک گرم برای چنین ایامی ضروری است.

حسینی با توصیه به رانندگان برای دوری از سرعت، سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی عنوان کرد: تنظیم سرعت خودرو در فصول مختلف متفاوت است و در شرایط لغزندگی و کولاک باید رانندگان دقت کنند که همواره 50 تا 60 کیلومتر زیر سرعت معمولی حرکت کنند.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول