اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام عزاداری صفر اعمال می‌شود

ممنوعیت تردد و توقف موتورسیکلت‌ها اطراف حرم رضوی

نماینده پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با ایام عزاداری پایانی صفر خبر داد و گفت: تردد و توقف موتورسیکلت‌ها در ایام عزاداری در اطراف حرم مطهر رضوی ممنوع است.

ممنوعیت تردد و توقف موتورسیکلت‌ها اطراف حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع)، غلامرضا بوستانی تصریح کرد: در خیابان امام رضا(ع) از میدان بسیج تا تقاطع دانش، تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس، میدان شهدا تا چهارراه شهدا، چهارراه شهدا تا حرم، میدان شهید گمنام تا میدان طبرسی و حرم و تقاطع اندرزگو تا میدان بیت‌المقدس در روزهای خاص ممنوعیت توقف و تردد وسایل نقلیه خواهیم داشت و در صورت توقف وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل می‌شوند.

** سرویس‌دهی 878 دستگاه اتوبوس

معاون بهره‌برداری اتوبوسرانی مشهد نیز گفت: 878 دستگاه اتوبوس در ایام پایانی صفر در محورهای اطراف حرم مطهر رضوی جابه‌جایی مسافران را به‌عهده خواهند داشت.

هادی خورشاهی افزود: از روز قبل از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر تمامی خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم مطهر رضوی تقویت می‌شود. همچنین برای انتقال مسافران به حرم مطهر، برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده تا بار ترافیکی این محدوده ضمن خدمات‌رسانی مناسب سنگین نشود.

وی اظهار داشت: بدین منظور 17 خط اتوبوس‌، سرویس‌دهی تا نزدیک‌ترین نقاط به حرم مطهر رضوی را انجام می‌دهند ضمن آنکه 49 خط هم مسافران را به ایستگاه‌هایی که با خط بی‌آر‌تی تلاقی دارد، منتقل می‌کنند.

وی گفت: سه اکیپ گشت ویژه شب نیز طی این مدت فعال خواهد بود تا تخلفات را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول