اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

291 راهدار در گردنه‌های برف‌گیر مازندران مستقر شدند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: 33 اکیپ راهداری و 291 راهدار به همراه 202دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در گردنه‌های برف‌گیر استان آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و برف‌روبی در سطح محورها را دارند.

291 راهدار در گردنه‌های برف‌گیر مازندران مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، لطف‌الله عباسی گفت: راهداران در صنعت حمل و نقل و راهداری به وجود تمام زمینه‌های حمل و نقل در استان از حمل و نقل هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای تلاش زیادی دارند.

وی عنوان کرد: باید به مازندران به دلیل داشتن تمام ساختارها در بخش حمل و نقل توجه ویژه کرد و اعتباراتی کافی و مناسب به این استان تخصیص داده چرا که صنعت حمل و نقل می‌تواند در زمینه توسعه و شکوفایی این استان بسیار کارساز و گره‌گشا باشد.

عباسی یادآور شد: شبکه راه‌های ارتباطی مازندران به طول 10 هزار و 155 کیلومتر آزادراه، بزرگ‌راه، راه اصلی، فرعی و روستایی به عنوان محور اصلی حمل و نقل جاده‌ای از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان است.

این مسئول ادامه داد: راه‌های مازندران به عنوان شریان‌های حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی احداث شده و جزو یکی از بزرگترین سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود.

وی به وظیفه اصلی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی ادارات کل استان‌ها ایمن‌سازی و نگهداری راه‌ها است، از این رو این اداره کل نیز اقدامات بسیار گسترده‌ای را در زمینه نگهداری و ایمن‌سازی در دست اجرا داشته که از جمله آنها می‌توان به نصب انواع علائم، خط کشی‌ها، بهسازی و روکش آسفالت، نصب گاردریل و نگهداری از 300 کیلومتر روشنایی محورها اشاره کرد.

عباسی درباره عملیات راهداری زمستانی این اداره کل در سال جاری خاطر نشان کرد: 33 اکیپ راهداری و 291 راهدار به همراه 202 دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری در گردنه‌های مهم و برف‌گیر استان مستقر بوده و آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و برف‌روبی در سطح محورها را دارند.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول