اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

اطلاع‌رسانی و اولویت‌بندی در برف‌روبی فراموش نشود

عضو شورای شهر اردبیل گفت: اطلاع‌رسانی و اولویت‌بندی در برف‌روبی فراموش نشود.

اطلاع‌رسانی و اولویت‌بندی در برف‌روبی فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: شهرداری باید با اطلاع‌رسانی به موقع از مردم درخواست می‌کرد تا از بیرون آوردن وسایط نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که تردد خودروها به سفت و سخت شدن برف در معابر و خیابان‌ها منجر شده که زدودن آن نیاز به فرصت و زمان بیشتر دارد.

وی، حفظ آمادگی شهرداری را برای مقابله با چنین بحران‌هایی جدی و حیاتی توصیف کرد و افزود: بنده بارها این مطلب را اعلام کردم که شهرداری باید آمادگی خود را برای مقابله با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه حفظ کرده و در همین راستا بتواند به موقع وارد عمل شود.

هوشیار، سومین اولویت و خواسته خود را انجام به موقع و مناسب کارها و تقسیم وظایف در انجام بهتر امور اعلام کرد و ادامه داد: بدون هماهنگی، زمان و فرصت از بین می‌رود و امکان تحقق اهداف موفقیت‌آمیز میسر نمی‌شود.

این مسئول، چهارمین انتظار و خواسته را اولویت‌بندی در پاکسازی معابر اصلی، فرعی و جلوگیری از تجمع برف‌های جمع‌آوری شده در یک نقطه شهری اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه باید با دقت نظر بیشتر اقدام جدی و اساسی را انجام داد.

دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز گفت: بارش برف اردبیل به گفته مسئولان در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده و به تبع آن باید امکانات و تجهیزات ما زیاد بود که این امر اتفاق نیفتاده و شهرداری همچنان با کمبود امکانات و تجهیزات برف‌روبی روبه‌روست و به همین خاطر سعی کرده از امکانات بخش خصوصی استفاده کند.

زکی‌الله خوشبخت، ضرورت و اهمیت نظارت بر کار برف‌روبی توسط بخش خصوصی را از سوی شهرداری یادآور شد و افزود: کمیت و کیفیت کار باید مورد نظارت و کنترل دقیق قرار گیرد تا مبادا بخش خصوصی بخواهد از فضای پیش آمده سوءاستفاده کند.

وی تصریح کرد: شهرداری باید در بارش‌های آینده با در نظر گرفتن تجربیات گذشته در برف‌روبی اولویت‌بندی کند و مراکز حساس و پرتجمع را در اولویت اول پاکسازی کند.

خوشبخت یک آسیب اخلاقی را نیز در این زمینه بیان کرد و اظهار داشت: قرار نیست جلوی خانه مسئول، مدیر و یا عضوی از شورا زودتر از سایرین پاکسازی شده و سایر کوچه‌ها همچنان به حال خود رها شود.

دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز اهمیت فرهنگسازی در رعایت قوانین و مقررات شهری را خاطر نشان کرد و ادامه داد: ‌اگر همه ما به وظایف خود درست عمل کنیم هیچ مشکلی را در تنظیف عمومی شاهد نمی‌شویم.

ولی نعمتی خاطرنشان کرد: بنده انتظار دارم برای اطلاع‌رسانی به موقع اخبار شهرداری، شورا و دیگر دستگاه‌ها رادیو شهر راه‌اندازی شود تا از این طریق بتوان بسیاری از اتفاقات را به سرعت به مردم انتقال داد.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول