اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 دی ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در شهرستان انار

فرماندار انار گفت: همایش سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی 19 دی ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، غلامعلی موحدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در 19 دی ماه اظهار داشت: انار شهرستان تک‌محصولی است و اقتصاد این شهرستان بر پایه محصول پسته استوار است که به دلیل خشکسالی‌های اخیر و محدودیت منابع آب و هم از نظر کمی و کیفی دچار مشکل هستیم.

موحدی‌نیا افزود با ایجاد و راه‌اندازی روش‌های مدرن آبیاری سعی بر این است که وضع موجود را حفظ کنیم و در این زمینه هم بالای 6 میلیارد تومان اعتبار جذب کرده‌ایم.

فرماندار انار تصریح کرد: مردم انار از نظر پس‌انداز بانکی رتبه دوم را در استان کرمان دارا هستند و این نشان‌دهنده سرمایه بالای شهرستان است و هدف از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در شهرستان هم این است که سرمایه‌ها از شهر خارج نشود و مردم در خود شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

موحدی‌نیا خاطر نشان کرد: در این همایش به کمک مدیران استان کرمان و شهرستان می‌خواهیم این قول را به سرمایه‌گذاران بدهیم که مشکلات آنها را برطرف کنیم.

فرماندار انار ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران و مسئولان در همایش سرمایه‌گذاری شهرستان انار که در 19 دی ماه برگزار می‌شود، گفت: این همایش با دعوت از استاندار کرمان، وزیر، معاون وزیر و مدیران کل برگزار می‌شود.

علی قدیری رئیس شورای شهر انار با بیان اینکه مردم انار به دلیل مشکل اشتغال گله‌مند هستند، گفت: به عنوان منتخب مردم باید مشکلات آنها را منعکس کنیم و یکی از مشکلات بزرگ انار عدم اشتغال جوانان جویای کار است.

وی با بیان اینکه اولویت به‌کارگیری نیرو در شهرستان بومی بودن باشد و این حق مردم شهرستان است، تأکید کرد: برخی بانک‌ها در زمینه واگذاری تسهیلات به متقاضیان قوانین دست و پاگیری دارند که مردم را نسبت به سرمایه‌گذاری دلسرد می‌کنند.

قدیری با اشاره به اینکه بومی بودن ملاک اشتغال در انار باشد، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان باید تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی دانشگاه را مشخص کند، زیرا تعدادی از پذیرفته شدگان انار به‌کارگیری نشده‌اند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول