اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

باید زمینه سرمایه‌گذاری را در لرستان فراهم کنیم‌

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: ضروری است، با ایجاد تمایز در صدد متفاوت کردن شرایط لرستان نسبت به سایر استان‌ها باشیم، تا جذابیت لازم برای جذب سرمایه‌گذار وجود داشته باشد.

باید زمینه سرمایه‌گذاری را در لرستان فراهم کنیم‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد خاکی ظهر امروز در جلسه‌‌ای که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، به مشکلات لرستان برای پذیرش سرمایه‌گذاران هم اشاره کرد و افزود: در حوزه‌ زیرساخت همچنان مشکل داریم، در حوزه‌ قوانین و... هم همین‌طور و بر همین اساس لازم است، امتیازات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود.

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران وضعیت استان‌های مختلف را بررسی کرده و دارای حق انتخاب هستند، گفت: ضروری است، با ایجاد تمایز در‌ صدد متفاوت کردن شرایط لرستان نسبت به سایر استان‌ها باشیم، تا جذابیت لازم برای جذب سرمایه‌گذار وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در حوزه‌ معافیت‌های مالیاتی و نرخ بهره‌ تسهیلات بانکی هم با وجود مستحق بودن، نتوانسته‌ایم استفاده کنیم که نمونه‌ بارزش معافیت مالیاتی شهرک‌های صنعتی است که از شهر فاصله‌ 30 کیلومتری دارند که با توجه به خاص بودن اقلیم، از این فرصت نتوانسته‌ایم استفاده کنیم.

خاکی بیان داشت: در سایر حوزه‌ها هم می‌توانیم با اختصاص یارانه و البته تخفیف‌های ویژه، شرایط بهتری را برای جذب شرمایه‌گذار فراهم کنیم.

انتهای پیام/85001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول