اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد مطرح کرد

توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در صنعت فرآوری پیاز در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری صنایع فرآوری بخش کشاورزی در عنبرآباد فراهم است، راه‌اندازی صنعت فرآوری پیاز دارای توجیه فنی و اقتصادی است.

توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در صنعت فرآوری پیاز در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، زیرا به دلیل افزایش پیوسته تقاضا برای مواد غذایی و دیگر محصولات کشاورزی، می‌تواند موجب رشد تولید و اشتغال پایدار شود.

وی بیان داشت: با توجه به سطح زیرکشت پیاز در جنوب استان کرمان به ویژه در شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی صنعت فرآوری پیاز که شامل پودر و خلال پیاز است، دارای توجیه فنی واقتصادی بوده و می‌توان سرمایه‌گذاری قابل توجهی را انجام داد.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: پودر و خلال پیاز به عنوان یک کالای مورد استفاده جامعه است و ارزش غذایی خاص خود را دارد و جای چنین صنعتی در این شهرستان خالی است که می‌توان با راه‌اندازی این صنعت بخش قابل توجهی از مشکلات کشاورزان را حل کرد.

مشایخی عنوان کرد: از همه کسانی که توان سرمایه‌گذاری دارند، دعوت می‌کنیم در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند و به صورت ویژه مورد حمایت مدیران این شهرستان قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری صنایع فرآوری بخش کشاورزی در شهرستان عنبرآباد کاملا فراهم است و تاکنون نیز سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه صنایع تبدیلی در این شهرستان در حال انجام است .

وی در پایان عنوان داشت: نیروی انسانی تحصیل‌کرده صنایع غذایی مورد نیاز به اندازه کافی در سطح این شهرستان وجود دارد و باید با سرمایه‌گذاری در صنایع غذایی از وجود آنها بهره برد.

انتهای پیام/80005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول