اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

سرمایه‌گذاری بنیاد برکت مزایای زیادی برای واحدهای خراسان شمالی دارد

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت مزایای زیادی برای واحدهای این استان دارد.

سرمایه‌گذاری بنیاد برکت مزایای زیادی برای واحدهای خراسان شمالی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی یوسفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید خبرنگاران از واحد صنعتی الکترود شرق اظهار کرد: سال گذشته هم‌زمان با سفر رهبری بنیاد برکت با مدیران واحدهای تولیدی صنعتی در زمینه تسهیلات این بنیاد برای واحدهای خراسان شمالی نشست توجیهی برگزار کرد.

وی افزود: در این راستا برخی واحدهای تولیدی صنعتی استان از جمله الکترود شرق از این ظرفیت برای افزایش فعالیت‌های خود استفاده کردند.

یوسفی با تاکید بر اینکه از ظرفیت سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در واحدها که مزایای فراوانی را به دنبال داشته آن طور که شایسته استفاده نشده است، تصریح کرد: امروز این بنیاد در واحدهای مختلف کشور ورود یافته و مشکلات آنان را مرتفع کرده است.

وی در عین حال یکی از مهم‌ترین برکات سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان را اختصاص تسهیلاتی برای واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری استان برشمرد.

به گفته سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، به همین منظور تسهیلات یارانه‌دار به واحدهای صنعتی استان تعلق گرفته که در حال ارائه است.

مدیرعامل شرکت الکترود شرق نیز در جریان بازدید خبرنگاران اظهار کرد: این واحد در زمینه تولید الکترودهای صنعتی در چهار سایز مختلف از بهمن سال 89 فعالیت دارد.

محمد طالعی با اشاره به اینکه الکترود شرق با برند مستر در بازارهای داخلی عرضه می‌شد، گفت: تمام فرآیندهای تولید تحت نظر آزمایشگاه بوده و این واحد گواهی‌نامه ایزو هم دریافت کرده است.

وی بخشی از بازارهای این واحد صنعتی را کارخانجات بزرگ خراسان شمالی همچون آلومینا، سیمان و پتروشیمی عنوان کرد و افزود: ظرفیت اسمی این واحد 6 هزار تن در سال بوده که اکنون با تولید 100 تن فعالیت دارد.

طالعی در عین حال یکی از مشکلات این واحد را سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ورود بنیاد برکت و ارائه تسهیلات لازم ظرفیت تولید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: به طور حتم با اختصاص این تسهیلات و پرداخت اقساط ظرف سه سال قادر خواهیم بود تا علاوه بر افزایش ظرفیت تولید نسبت به گرفتن سهام خود از این بنیاد اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت الکترود شرق گفت: اکنون این شرکت در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، مشهد دارای نمایندگی است.

انتهای پیام/63002/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول